Toon posts:

Creative DAP Jukebox : MP3s erop maar niet eraf??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo luitjes!

Ik heb zo'n mp3 spelertje gekocht, de 6 Gb versie, em hij bevalt prima, ik heb alleen een vraagje...

Ik kan met de bijgeleverde software Playcenter op mijn DAP browsen en er mp3tjes bijzetten maar ik kan geen mp3tjes van mijn DAP naar mijn PC verplaatsen. Is dit een beveiliging zodat je niet al je mp3s uit gaat wisselen met dat ding of is het gewoon lomp gemaakt? >:)

Alvast bedankt!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-03 11:20
Op vrijdag 21 december 2001 17:52 schreef Headbanger het volgende:
Hallo luitjes!

Ik heb zo'n mp3 spelertje gekocht, de 6 Gb versie, em hij bevalt prima, ik heb alleen een vraagje...

Ik kan met de bijgeleverde software Playcenter op mijn DAP browsen en er mp3tjes bijzetten maar ik kan geen mp3tjes van mijn DAP naar mijn PC verplaatsen. Is dit een beveiliging zodat je niet al je mp3s uit gaat wisselen met dat ding of is het gewoon lomp gemaakt? >:)

Alvast bedankt!
dat zou toch moeten kunnen.....

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat leek me ook eigenlijk wel maar het kan niet..

Ik weet niet of je er bekend mee bent maar als ik browse op mijn DAP en ik selecteer een track kan ik hem niet transferren naar mijn pc :? :? :?

• Splash
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-03 15:24
Dat klopt, dat hebben ze expres gedaan om te voorkomen dat het een apparaat wordt voor mp3 "handelaren".
En ik heb ook gelezen dat het bijna onmogenlijk is ze eraf te halen zonder dat ding te slopen.
Jammer dus, maar helaas! ;)

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Op vrijdag 21 december 2001 19:57 schreef Splash het volgende:
Dat klopt, dat hebben ze expres gedaan om te voorkomen dat het een apparaat wordt voor mp3 "handelaren".
En ik heb ook gelezen dat het bijna onmogenlijk is ze eraf te halen zonder dat ding te slopen.
Jammer dus, maar helaas! ;)
Serieus?

Wat een skir ding is et dan zeg, als je er dus al je muziek op heb gezet is ie dus gewoon vol?!? :?

En daarna wat, als je uitgeluisterd bent? Weggooien ofzo?

Blij dat ik een Napa heb gekocht zeg :D

Signature?

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:51
Op vrijdag 21 december 2001 21:26 schreef Osdorp-Dude het volgende:

[..]

Serieus?

Wat een skir ding is et dan zeg, als je er dus al je muziek op heb gezet is ie dus gewoon vol?!? :?

omfg!, dat meen je toch niet |:(
leipos! zonder gevoel voor humor :+

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:38

BM

Admin Softe Goederen
Op vrijdag 21 december 2001 21:26 schreef Osdorp-Dude het volgende:

[..]

Serieus?

voor zover ik weet kun je de mp3's gewoon deleten als je DAP vol is, maar ze hebben het dus onmogelijk gemaakt om van DAP naar PC te transferren, om mp3 handel tegen te gaan. Het is dus niet zo dat als je DAP vol is dat je er dan niks meer aan hebt

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Waarom kan ik dan met mijn DAP Jukebox wel gewoon van mn Jukebox naar PC kopieren :?

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

ja man vette onzin moet gewooon kunnen mijn nomad 2c met dezelfde software kan dat ook dus lijkt me zeer sterk dat hj dat niet kan gewoonopknopje erboven OF eronden(week niej uit hoofd) dan het knopje van pcnaar mp3 speelr...

je moet mp3 eerst wel hebben aangeklikt :)

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik krijg het toch echt niet voor elkaar...

De button Transfer ( met het pijltje naar me pc toe ) doet helemaal niets op het moment dat ik een mp3 selecteer ( aanklik ) op mijn DAP

Maar als jij een manier weet om dat toch te laten werken hoor ik dat graag en ben jij voor even de Held :*

;)

/edit

Ik kan mp3tjes natuurlijk wel van mijn DAP verwijderen, dat lijkt me ook vrij logisch... Anders zou het wel een erg vreemd apparaatje zijn he... Maar ja ik moet nu toch nog een backup van mijn mp3's op me pc bewaren voor het geval ik ze nog eens ga branden of uploaden ofzo >:)
En ik dacht me weer 6 Gb aan ruimte te kunnen besparen op deze manier :'(

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Ik blijf het maar raar vinden hoor:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~lunatic/got/jukebox.jpg

Zoals je ziet, is het bij mij geen probleem. Heb je alle nieuwste firmware updates, gedaan, de nieuwste Playcenter al :?

Zoja, dan zou ik het echt niet meer weten.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb firmware versie 2.94 pas van de creative site afgetrokken en ik gebruik de playcenter die meegeleverd was...

Het enige verschil wat ik trouwens zie is dat hij bij jou NOMAD heet en de mijne heet DAP maar dat komt omdat ik een Europese heb ofzo. Dan zou het misschien daaraan kunnen liggen...

Heb jij je playcenter gedownload? Zoja waar? Want dan moet het gewoon in de software zitten, hardwarematig zullen die dingen wel gewoon hetzelfde zijn...

Bedankt voor de hulp iig!

/edit

Ik heb het misschien gevonden!

Ik bezit een oude versie van playcenter, 1.0 nog wat
en ik zie op de nomad site dat er al versies 2.20 en hoger zijn...
Maar ik kan het niet downloaden |:(

Iemand misschien een link?

thanx!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

De bijgeleverde Playcenter is volgens mij (ff spieken op bijgeleverde cd): Creative PlayCenter 2.0

http://www.nomadworld.com/downloads/drivers/pc2-compare.asp

staan alle veranderingen. Zoals je ziet zijn dat er aardig wat. Ik heb toendertijd die full version van 2.5 gedownload, dus vandaar dat ik die hier altijd heb geinstalleerd. Voor XP moest ik overigens nog een patch downloaden.

Ik weet niet zeker of die 2.5 nog is te downen van www.nomadworld.com (moet haast wel), maar als je het echt niet kan vinden moet je me maar ff op ICQ contacten.

edit: aah dat zal het dus wel gewoon zijn ;)

kzoek nog wel ff naar link, anders zie ^^^^

Verwijderd

Topicstarter
Top man!

Ik zoek wel ff op de site, anders contact ik je wel!

muchas gracias ;)

problem solved! lag dus aan de software!

thanx lunatic!
Pagina: 1