Aangezien de prijzen van de DVD spelers met de dag lager worden heb ik ook besloten er eentje aan te gaan schaffen alleen... welke?
Heb er niet echt veel verstand van en hoewel ik al de nodige sites en search heb bekeken weet ik het nog steeds niet
Waar kan ik aan goede test/vergelijkingen/reacties van gebruikers komen? En dan graag van apparaten die in Nederland 'makkelijk' te verkrijgen zijn (dus niet alleen bij die ene gast in Groningen ofzo... of waardanook)
Wat ik wil: graag regiovrij, mogelijkheid tot het afspelen van 'alles' (maar die 2 eisen lijken me niet te hoog). Verder heb ik momenteel een goed werkende versterker maar zonder dolby surround, digital en wat nog meer. Voorlopig ook geen plannen dit aan te schaffen.
Wat moet ik doen?
Heb er niet echt veel verstand van en hoewel ik al de nodige sites en search heb bekeken weet ik het nog steeds niet
Wat ik wil: graag regiovrij, mogelijkheid tot het afspelen van 'alles' (maar die 2 eisen lijken me niet te hoog). Verder heb ik momenteel een goed werkende versterker maar zonder dolby surround, digital en wat nog meer. Voorlopig ook geen plannen dit aan te schaffen.
Wat moet ik doen?