Hoihoi,
Ik heb is effe de search en the faq doorgelzen verder veel onderzoek gedaan op andere sites en nu ben ik eindelijk tot de conclusie gekomen welke waterkoelset ik voor mijn XP ga kopen.
Ik heb namelijk een Athlon 1800+ XP en die is 58 graden constant en maakt een tering herrie.
Vinden jullie dit ook iets of vinden jullie het niks?!! Geef dan alternatieven:
-Danger-Den Mase2-2 (Waterjacket)
-Eheim In-Line Water Pump 1250 (Pomp)
-Danger-Den The Cooling Cube (Radiator)
-Danger-Den Chipset Block (Chipste Koeler)
Zie onder de specs van mijn pctje.
Wat zou ik kunnen verbeteren, of veranderen waardoor ik een nog betere opbrengst krijg van mijn geld, dus niet meer geld uitgeven maar een betere koeling.
Laat maar weten.
Groeten
Ps. Weet eimand of dat er een ontluchtingsteje in de handel is voor het makkelijk ontluchten
Ik heb is effe de search en the faq doorgelzen verder veel onderzoek gedaan op andere sites en nu ben ik eindelijk tot de conclusie gekomen welke waterkoelset ik voor mijn XP ga kopen.
Ik heb namelijk een Athlon 1800+ XP en die is 58 graden constant en maakt een tering herrie.
Vinden jullie dit ook iets of vinden jullie het niks?!! Geef dan alternatieven:
-Danger-Den Mase2-2 (Waterjacket)
-Eheim In-Line Water Pump 1250 (Pomp)
-Danger-Den The Cooling Cube (Radiator)
-Danger-Den Chipset Block (Chipste Koeler)
Zie onder de specs van mijn pctje.
Wat zou ik kunnen verbeteren, of veranderen waardoor ik een nog betere opbrengst krijg van mijn geld, dus niet meer geld uitgeven maar een betere koeling.
Laat maar weten.
Groeten
Ps. Weet eimand of dat er een ontluchtingsteje in de handel is voor het makkelijk ontluchten