Toon posts:

alcatel speedtouch home of pro bij primafoon !?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
op de site van primafoon staat maar 1 mxstream ethernet modem voor isdn, er staat niet bij of t de home of pro versie is maar er staat Dit modem is makkelijk aan te sluiten op een enkele PC, meerdere PC's of een LAN maar tegelijkertijd staat er dat je een ethernet kaart in je pc moet hebben
beetje vaag allemaal, hij is wel 550 piek, vrij duur
als t de pro versie is heb ik liever voor minder de home ofcourse :)

en op 2ehands sites/veilingsites e.d. worden alleen adsl modems voor een analoge lijn aangeboden, ik moet een isdn versie hebben ! aaaaaaaaaargh

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Op vrijdag 21 december 2001 17:09 schreef effex het volgende:
Dit modem is makkelijk aan te sluiten op een enkele PC, meerdere PC's of een LAN maar tegelijkertijd staat er dat je een ethernet kaart in je pc moet hebben
Dan is het dus een Pro, want da's de enige die je direct aan je LAN kan hangen, of ze moeten daar opeens getweakte Home-versies verkopen...

Maar volgens mij vraagt KPN voor de Home versie ook fl. 550,- , dus als je de Pro voor zoveel kunt krijgen, zou ik dat dan weer erg vreemd vinden.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Verwijderd

Topicstarter
ja dat is dus zo vaag
bedoelen ze nu dat het de pro versie is of dat je hem op een LAN kunt zetten door een pc als server in te stellen en die op een hub te pleuren ...

• bobo1on1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-10-2025
als je nou die home versie neemt en dan ff naar http://adsltweak.iscool.nl gaat
veel goedkoper

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

Verwijderd

Topicstarter
als jij nu ff de topic goed doorleest en mij verteld waar ik een die home versie kan kopen :)

• Millennium
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-08 13:21

Millennium

Bug free !!!

Volgens mij verkoopt Primafoon alleen de Home editie. Vergeet niet dat een ADSL modem vrij prijzig is en dat dit best een redelijke prijs is voor de HOME editie. Ga er maar van uit dat je de PRO niet voor die prijs zult tegen komen

Rampen bak 2004

• bobo1on1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-10-2025
Die adsl modem krijg je toch gewoon bij het mxstream pakket?

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

Verwijderd

Topicstarter
sjah maar toch, 550 piek is wel veel
doe het zelf pakket was 350 en daar zat modem + splitter enz in en die splitter kost los al 85 piek
dus ... maarja dat pakket was idd met korting blabla
maar tog, kzit ff krap :( en khoef die kabels en boekjes enzo er niet bij, die heb ik al maarja dat zit er nu eenmaal bij
pfffffffffff, nahja dan maar me spaarrekening plunderen :(
eerst ff belle of ik toch niet een nieuwe kan krijgen ofzo want t kwam door die fokking firmware dat mijne nu verneukt is

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Op zaterdag 22 december 2001 13:44 schreef effex het volgende:
want t kwam door die fokking firmware dat mijne nu verneukt is
En het ding resetten en een Ping Of Life geven werkt niet?

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Verwijderd

Topicstarter
nee, resetten iig niet
ping of life ook niet, nahja, wat ik geprobeerd heb
tis heel vaag wat nu werkelijk t MAC adres is
achterop staan 2 nummers, rechter nummer zou t moeten zijn maar die is 14 cijfers ipv 12, wel geprobeerd ofcourse maar helpt nix
nummer in arp -a tabel is weer heel ander nr, ook geprobeerd, werkt ook niet
allemaal supervaag..dus ik wil gwoon nieuwe modem want t heeft al lang genoeg geduurd :(
Pagina: 1