Toon posts:

Was er net iets mis?

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik kwam T.Net en GoT niet meer op.

Heel FF lukte het nog via Athena en Aphrodite, maar daarna ook dat al niet meer.

In Netscape op de frontpage een sloot SQL (oid) errors. En op Athena kwam ik een Index Of \ tegen i.p.v. een page ..

Ja sorry dat ik niet kan vertellen waar nu precies, maar ik heb uit frustratie alle browsers dicht gegooid :(

Owja, die errors waren bij het Mycom Ferrari verhaal.

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-02 14:54

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Volgens de stats was er niets mis..

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
maar ik heb uit frustratie alle browsers dicht gegooid
stressmenneke :)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Verwijderd

Topicstarter
En nou weet ik het zeker ook!

Ik heb een ping van 60 en geen packet-loss ..

En ik probeer nu al 20 minuten te replyen.

Dan doet ie gewoon niks als je op die knop duwt.

Cache leegemaakt, brower afgesloten, gereboot, opnieuw opgestart, opnieuw GoT op, opnieuw proberen te replyen, en gewoon dat er he-le-maal niks gebeurt.

Niet met IE5 en niet met NS4.72

Ook op T.Net zelf kon ik bv. niet de statestieken bekijken.

Pingen ging wel.

Lijkt wel of af en toe Apache o.i.d. er FF mee ophoud de hele tijd .. :(

Dit posten gaat ook al niet .. poging 40 (letterlijk) hij doet gewoon niks .. "waiting for reply .."

Een reload/refresh werkt ook niet. Wit scherm, maar geen refresh!

Dat ligt toch niet aan mijn browser/isp?

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Lijkt wel of af en toe Apache o.i.d. er FF mee ophoud de hele tijd ..
Nope, apache draait al 31 dagen, wordt om de 6 uur opnieuw gestart.
Een reload/refresh werkt ook niet. Wit scherm, maar geen refresh!
Dat is omdat UBB met CGI werkt, een refresh zorgt er voor dat je het .cgi filetje opnieuw inlaadt, maar ZONDER de extra variabelen (forum, thread, titel, etc). Daarom heb je alleen maar een wit schermpje.
Dat ligt toch niet aan mijn browser/isp?
Aan je verhaal te zien, kan dat het enige zijn! En waarom heeft dan niemand anders hetzelfde probleem...?

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap er echt niks van.

Trouwens, hoe kan dat alweer een maand lopen? Pas lag het toch ook een tijdje plat? Dat zal dan Apache niet geweest zijn .. maar wel iets. Was nog nieuws .. en da's nog geen maand geleden.

• Hyp Hyper
hlpdsk: Ik heb wel enige tijd al het volgende probleem. Overigens ook met modem.

Als ik op GOT te lang niets doe, hangt ie vast. Ik moet echt bezig blijven. Een lange reaktie moet ik in twee keer doen.

Verwijderd

Topicstarter
Waar staat dat ik modem heb? Of heb je me profiel er bij gepakt?

Nahja, ik heb er al langer last van. Maar zo af en toe heeft het er echt de schijn van dat het echt aan T.Net en GoT ligt.

Want ik kan ondertussen wel vrolijk verder surfen op allelei andere sites. Alleen T.net en Got weigeren dan ..

Verwijderd

HlpDsk:
Bezoek es www.slashdot.org gedurende een dag of twee, (lijkt op tweakers, maar dan in ut engels) intensief... als de problemen zich hier ook voordoen ... trek je conclusies.
Ja, of je licht verrot in ut netwerk waar je ook zit.

Er was laatst een probleem met een router die plat lag, dat heeft dus vrij weinig met Tweakers.net te maken. (zoek op www.whatis.com maar op wat een router is...)
Ga dur maar vanuit dat t.net niet plat ligt, als ze onbereikbaar zijn, check je IRC.

_IEDEREEN_ die kan interenetten heeft een modem *zucht* (dan wel voor kabel, dan wel voor DSL, dan wel voor telefoon)

*zucht* Als er bij iem. niet "Administrator" staat, kan diegene je profile dus _niet_ checken...

Verwijderd

Topicstarter
Zeg, om mijn profile te checken hoef je alleen maar op dat knopje rechtsboven te klikken.

En lang niet iedereen heeft een modem. ISDN is geen modem, en Ethernet ook niet. DE boel blijft digitaal, dus er wordt niks gemoduleert of de demoduleert.

En ik hou er *zucht* niet van om *zucht* afgedaan te worden *zucht* als een newbie *zucht* !!
www.whatis.com kan nog wat van mij leren.

• Hyp Hyper
hlpdsk:

Ik bedoelde dat ik het zowel met (kabel)modem heb als met (telefoon)modem.

Ik heb de neiging om bij modem alleen aan telefoonmodem te denken. vandaar.

En als ik het goed begrijp, wordt alleen op de telefoonlijn gemoduleerd en gedemoduleerd?(dus is alleen daar de naam toepasselijk)

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Trouwens, hoe kan dat alweer een maand lopen? Pas lag het toch ook een tijdje plat? Dat zal dan Apache niet geweest zijn .. maar wel iets. Was nog nieuws .. en da's nog geen maand geleden.
Als T.Net onbereikbaar is, wil dat niet perse zeggen dat de servers kapot en down zijn. Tot nu toe was het allemaal de schuld van Vuurwerk en vooral Versatel dat T.Net niet bereikbaar was. De servers pruttelen al lekker een maandje door hoor :)
En als ik het goed begrijp, wordt alleen op de telefoonlijn gemoduleerd en gedemoduleerd?(dus is alleen daar de naam toepasselijk)
Yep, hier moeten digitale naar analoge signalen worden omgezet en andersom. ISDN, kabel en ADSL zijn al digitaal.

HlpDsk: Misschien dat een traceroute naar T.Net, als het weer zo moeilijk gaat, wat dingen duidelijk kan maken? Misschien zit daar wel e.o.a. node tussen die packets dropped...

• Firefox
  • Laatst online: 08-09-2024

Firefox

Een Vurig Vosje

Ehmm. Cyber, wil niet rot doen, maar ik internet (over het algemeen) dus NIET over een modem of adapter... zoiets heet bij mij nl een ROUTER... (lan-verbindingen roeleren)

dus dat iedereen die internet een modem gebruikt is zowieso niet waar.

Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.

Verwijderd

* Razor_Blade denkt dat HlpDsk zijn computer iets minder ver moet overclocken >:)

Verwijderd

Topicstarter
Denk je dat? Was dat het maar :'(

Ik heb een P166MMX@166. Op 200 reset hij de hele tijd spontaan.

Maar goed, ik zal het nog eens een tijdje aanzien ..

En een traceroute heb ik dus ook gedaan. Goede pings en 0% packet-loss .. dus dat is het niet.

Mijn conclusies waren gebaseerd op het feit dat ik wel anders sites makkelijk kon bezoeken en alleen T.Net en GoT niet werkte.

Maar dat kan IDD ook andere oorzaken hebben.

Nahja ..
Pagina: 1