Toon posts:

Iiyama monitor of niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit nu ff te twijfelen welke monitor (19inch) ik voor mijn nieuwe systeem ga halen. Ik zit te twijfelen of ik die Vision master pro 451 haal vanwege al dat gezeik met dat ding. Wat is eeen goed alternatief voor deze monitor(keuze tussen Philips en sony modellen)?

Verwijderd

Een Philips 109P Is ook een leuke monitor, hoge refresh rates en resoluties etc.
Ik heb zelf er de 17" versie van en die bevalt me prima :), maar hij is waarschijnlijk wel duurder :(

• ddZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-08 08:46

ddZ

Op vrijdag 21 december 2001 16:46 schreef HardLiner het volgende:
Ik zit nu ff te twijfelen welke monitor (19inch) ik voor mijn nieuwe systeem ga halen. Ik zit te twijfelen of ik die Vision master pro 451 haal vanwege al dat gezeik met dat ding. Wat is eeen goed alternatief voor deze monitor(keuze tussen Philips en sony modellen)?
Dat 'gezeik' met de vmp 451 is inmiddels verleden tijd. Je kunt deze monitor rustig halen. Of ga desnoods voor de vmp452--->minstens zo goed, maar <200 piek goedkoper :)

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 08:52
Op vrijdag 21 december 2001 17:05 schreef dadinanduZ het volgende:

[..]

Dat 'gezeik' met de vmp 451 is inmiddels verleden tijd. Je kunt deze monitor rustig halen. Of ga desnoods voor de vmp452--->minstens zo goed, maar <200 piek goedkoper :)
Vmp 451 -> Kan betere resoluties
Vmp 452 -> Kan niet alle goeie resoluties

Ik zou zelf voor Iiyama gaan en eff de drivers van internet downloadne ;).

Verwijderd

Ik heb vanmiddag de EIZO F730 19" Inch besteld. De topics hier over Iiyama hebben mij beetje afgeschrokken.

• baviaan
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

baviaan

Hehe. Aap!

ik heb deze maand nog een VMP-451 gehaald. echt een perfecte monitor. kennelijk zijn alle productieproblemen al uit de wereld. geniet er elke dag nog van :)

Verwijderd

Op vrijdag 21 december 2001 17:14 schreef Baviaan het volgende:
ik heb deze maand nog een VMP-451 gehaald. echt een perfecte monitor. kennelijk zijn alle productieproblemen al uit de wereld. geniet er elke dag nog van :)
Sluit me volledig bij hem aan , perfecte monitor

Verwijderd

Ik heb de Vmp 452
super flexe monitor :P
anders misschien een samsung 19inch?

Verwijderd

Ik zat ook te twijfelen maar heb toch gekozen voor lg.
Lg heeft geen lijntjes door het beeld heen wat iiyama wel heeft. Vind het er niet uit zien zou er nooit aan kunnen wennen.
Maar dat is denk ik ook persoonlijk.
En ik vind lg er ook mooier uitzien.
Heb nu de lg 915ft+ besteld ipv pro 453.
Denk dat ik toch een goeie keus heb gemaakt veel lui zeiden ook hier in de beurt je bent gek neem een Lg en geen iiyama.
Omdat lg meer levert voor het geld bijv geen lijntjes :)
en dat vind uik wel beter >:)

Verwijderd

Er lopen al een aantal topics over 19" monitoren, ze zijn zelfs zonder de search te vinden :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.