• Zjemm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:18
hallo,

ik wil binnen kort een nokia 6210 aanschaffen met een abbo,

iemand een tip welk abbo (ongeveer 50 piek per maand) ?

ik zit nu bij libertel...prima netwerk enzo... maar als je er een nieuwe telefoon bij wil zijn ze errug duur

iemand een tip?

ik zelf zat te denken aan dutchtone of BEN.

opensecure.nl

• dirkpostma
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-02 08:23
Als je Libertel wilt, denk dan eens aan Talkline op het Libertel netwerk. Talkline is net overgenomen door Debitel en zijn deze maand (december) behoorlijk aan het stunten met hun bonussen.

Zie http://www.telecomvergelijker.nl/combi.php?action=search&dev_id=6

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Misschien is een optie wel, 6210 kopen zonder abbo, en dan abbo los bestellen via internet = korting van soms wel 60% (op 1 jaar kosten van abbo)

Ik heb da nml gedaan met m'n 3310, die heb ik toen los besteld voor 400 piek, en een los abbo waar ik 600 op terug kreeg, maw 200 piek verdient :d, en nog meteen een simlock vrije gsm met extra covers trouwens :)

• dirkpostma
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-02 08:23
en een los abbo waar ik 600 op terug kreeg, maw 200 piek verdient
Onder welke steen kom jij vandaan :? :)

Sinds september dit jaar (2001) werkt dat niet meer zo goed. Er zijn nog nauwelijks abonnementen te vinden waar je geldtegoed krijgt. Een paar nog (net) wel, maar eigenlijk nooit meer dan pakweg NLG 50,-.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Als je goed zoekt, vind je nog heel veel internetshops die meer dan 50 gulden terugstorten. En dan niet "iets" meer, maar in de richting van 500 gulden. Ik zou het trouwens nooit doen, want de korting op een telefoon in combinatie met een abonnement is altijd hoger. Ga maar na: als je ergens een losse telefoon koopt en een abonnement met cashback, verdient zowel de winkel die jou de telefoon verkoopt als de winkel waar je je abonnement haalt aan jou. Dit zie je ook aan de combinatie-prijzen: soms gaat er wel 700 gulden van een toestel af in combinatie met een abonnement, zelfs na september.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles