Toon posts:

flamebaits

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
in de faq heb ik dit gelezen:
-1 flamebait:grove opmerking die op een persoon gericht is
ik snap hier iets niet.. :?
ik geef gewoon een normale reactie op dit nieuws bericht, waar ik niemand mee wil kwetsen of een grove opmerking maak,
en nou krijg ik deze beoordeling , die jongen die boven mij een reactie heeft, kreeg dat ook. terwijl hij er ook niemand mee kwetst.
dit is mijn tekst gekopieerd vanaf de frontpage:
Gepost door enfermidade Vrijdag 21 December 2001 - 15:23 Score: 1 (Flamebait)
"als dit er door komt en de broncode van lindows open is.

betekend dat natuurlijk het einde van MS hun monopoly.

en ik neem aan dat lindows als linux versie toch wel de traditie van linux hoog wilt houden door de broncode open te houden."
nu wil ik niet als een miereneuker overkomen, maar dit vind ik wel :? . lijkt mij dat iemand de faq niet goed gelezen heeft of dat er iemand zin had om mensen naar beneden te modden.

(begrijp me niet verkeerd, mijn karma of tweakotine interresseert me niet veel, ik probeer alleen af en toe wat nuttige informatie te geven of vragen te stellen /beantwoorden)

maar mods... is dit terecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:23

Jaymz

Keep on moving !

De tag is eigenlijk niet zo belangrijk, de score is belangrijker.

Zowieso vinnik het 'raar' dat een reactie met score '1' de tag flamebait/troll krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
is die score dan gemaakt doordat andere mensen een andere beoordeling in hebben gestuurd? en flamebait is dan zeker de laatste beoordeling die ik gekregen heb ..

zie ik dat goed?

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Op vrijdag 21 december 2001 16:40 schreef Enfermidade het volgende:
en flamebait is dan zeker de laatste beoordeling die ik gekregen heb ..
Flamebait is het "naamkaartje" van de laatste beoordeling die je hebt gekregen. Als je bij je reaktie op je score klikt, kun je zien welke score(s) er gegeven zijn/is aan je reactie. De laatste score die iemand dus aan je gegeven heeft is "-1 flamebait". De score is een middeling van de totaal gegeven scores en een tijdsfactor, maar waar veel mensen over struikelen is dus het de titel van de laatste beoordeling.

edit:

Voor verdere info m.b.t. het modereten kun je ook kijken op http://www.tweakers.net/reviews/164 :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter