Toon posts:

Kritiek?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor degenen die het topic van een maand of 4 geleden nog kunnen herinneren, dat topic ging over het feit dat ik toen veel in SU postte.

Dat gedrag bestaat nu ook bij enkele andere users, en ik vroeg me af hoe lang het gaat duren voor de groep zeikerds erop gaat reageren.
De crew gaat in overleg met Cheetah bepalen wat er moet gebeuren.
Ik heb hier nog nooit wat over gehoord, mede doordat ik door dat topic vond dat iedereen het lazarus kon krijgen.

Maar goed: ik post nu nog amper in SU, en ik vroeg me dus af of dat het probleem was. Ik denk dat ik wel met enige zekerheid kan zeggen dat het geen bal uitmaakt voor de mening van anderen.

LuNaTiC was gisteren zo vriendelijk om nog even een schop op een gemene plek te geven, vandaar dat ik dit nog maar even naar boven haal:

Let nog eens goed op SU, en kijk naar je uitspraak van gisteravond. Tijd voor actie tegen Nebuchadnezzar, of Devil_2000 of iemand anders? Die uitspraak kon ik op 2 manieren opvatten:

Persoonlijk - daar ging ik in eerste instantie vanuit
Algemeen - dan zul je je uitspraak als mod moeten waarmaken

(die andere opmerking is me ook opgevallen, wees daar maar zeker van)

Ik vraag me ook af hoe je nu aankijkt tegen dat inmiddels fameuze icq berichtje. Je bent nu moderator, ik vraag me af wat je van je eigen gedrag destijds vind.

LuNaTiC's gedrag van nu vind ik niet echt van het type dat bij een moderator hoort. Gisteravond vroeg iemand mij over ICQ wat ik van het gedrag van LuNaTiC vond (ja dat zal wel een reden hebben). Ik zei dat hoe hij zich in de HK gedraat me niets boeit, daar kom ik niet, en daar is het de HK niet voor. Maar in LA gedraagt LuNaTiC zich niet echt voorbeeldig.

Even kijken: waar erger ik me nog meer aan...

Oh ja, ook al gisteravond was het een geweldige gezellige teringzooi in het IRC channel, en werd er fijn gereageerd in het topic [topic=356855/1/50] (van mij ja, daar zal het door komen) wordt al een hele tijd doodgezwegen. Daarom vraag ik me af of de crew uberhaupt nog wel openstaat voor kritiek en suggesties.

• Garfield|IA
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ach jij moet weer eens wat mede Tweakers erbij lappen, waar hebben wij dit aan verdiend?
Let nog eens goed op SU, en kijk naar je uitspraak van gisteravond. Tijd voor actie tegen Nebuchadnezzar, of Devil_2000 of iemand anders? Die uitspraak kon ik op 2 manieren opvatten:
LuNaTiC's gedrag van nu vind ik niet echt van het type dat bij een moderator hoort.
Er is niets mis met het gedrag van LuNaTiC.

Ik post helemaal niet meer veel in SU, was een paar week geleden veel idd maar nu allang niet meer.

Graag wat meer uitleg meneer de topicstarter, ik ben niet snel boos te krijgen maar op dit moment zit ik te koken op mijn stoel van onbegrip.

Verwijderd

Op vrijdag 21 december 2001 16:02 schreef Cheatah het volgende:
Blablabla
Niet mokken, lekker Gotten!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:45

JT

VETAK y0

Op vrijdag 21 december 2001 16:02 schreef Cheatah een verhaal.
Ja.......je bent ook wel perfect he ?

Enneh, LuNaTiC vind ik tot zover juist 1 van de leukste mods, hij gedraagt zich altijd als een gewone user die niet flamed enzo, maar treed alleen op als het nodig is. Dat vind ik juist leuk. Dat maakt dat de crew wat meer bij de users zit :)

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Tja,je hebt het in een bepaalde periode verziekt bij heel veel mensen,en een slechte indruk blijft beter hangen dan een goede indruk.

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 16:53

D2k

ik kan me dat topic bijzonder goed herinneren en niet positief.
Ik heb het anders opgelost. Ik pager nu met de mods in /14 en de rest van het forum kan wat mij betreft in de stront zakken (wat betreft SU). Enige nuancering is wel nodig in het bovenstaande want een echte flame zet ik met alle genoegen uit welk forum dan ook in SU.

Maar het ligt en lag niet aan jou (en mij).

zo mijn $0.02 weer kwijt en nu naar huis

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Verwijderd

Op vrijdag 21 december 2001 16:14 schreef JT het volgende:
Enneh, LuNaTiC vind ik tot zover juist 1 van de leukste mods, hij gedraagt zich altijd als een gewone user die niet flamed enzo, maar treed alleen op als het nodig is. Dat vind ik juist leuk. Dat maakt dat de crew wat meer bij de users zit :)
PRECIES!

Verwijderd

Let nog eens goed op SU, en kijk naar je uitspraak van gisteravond. Tijd voor actie tegen Nebuchadnezzar, of Devil_2000 of iemand anders?
Wat een naaimachine ben je zeg... wat is er mis met mijn postgedrag in [SU] :? Elke move die ik voorstel is met een goede reden, namelijk dat de draadjes in het goede forum terechtkomen. De topics die ik dicht wil zien, zijn allemaal van een hoge BS-gehalte dus daar is ook niks mis mee. Dat je minder gaat posten in [SU] om geen kritiek te krijgen van mede-GoTTers is maar slap vind ik. GoT word daar in ieder geval niet schoner op hoor >:)

Ik kan ook achter GoT om de modjes berichtjes sturen in plaats van in [SU] posten, maar dan val ik ze IMO er lastig mee. Dus post ik in [SU] en kunnen ze het op hun gemak oplossen :)

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op vrijdag 21 december 2001 16:08 schreef Devil_2000 het volgende:
Graag wat meer uitleg meneer de topicstarter, ik ben niet snel boos te krijgen maar op dit moment zit ik te koken op mijn stoel van onbegrip.
Met dat laatste ben ik het wel enigszins eens. Ik snap ook niet vanwaar deze aanval ineens :{

Verwijderd

Volgens mij wordt hier behoorlijk langs mekaar heen geluld, ik lees Cheatah's posting heel anders eigenlijk. Maar misschien is het handig als hij zichzelf iets duidelijker maakt. :)

• Garfield|IA
  • Niet online
Op vrijdag 21 december 2001 16:26 schreef Courage het volgende:
Volgens mij wordt hier behoorlijk langs mekaar heen geluld, ik lees Cheatah's posting heel anders eigenlijk. Maar misschien is het handig als hij zichzelf iets duidelijker maakt. :)
Ja misschien wel, maar dat hoor ik graag van Cheatah zelf.

Verwijderd

Op vrijdag 21 december 2001 16:28 schreef Devil_2000 het volgende:
Ja misschien wel, maar dat hoor ik graag van Cheatah zelf.
I second that.

• Twynn
  • Laatst online: 24-11 16:08
Op vrijdag 21 december 2001 16:26 schreef Courage het volgende:
Mjah, volgens mij ook..

Ik denk namelijk ook dat hij Devil_2000 en Nebuchadnezzar (krisis, wat een naam om over te typen ;)) niet erbij wil naaien, maar gewoon als voorbeeld wil stellen van mensen die wel goed werk leveren door SU's te posten..
Dat je minder gaat posten in [SU] om geen kritiek te krijgen van mede-GoTTers is maar slap vind ik. GoT word daar in ieder geval niet schoner op hoor
Nou, dat kan ik me in dit geval heel erg goed voorstellen.. Ik weet niet of je die topics over cheatah nog kunt herinneren, maar ik kan me goed voorstellen dat je na dat soort topics effe geen zin meer hebt!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:44

GaMeOvEr

Is een hork.

Daarom vraag ik me af of de crew uberhaupt nog wel openstaat voor kritiek en suggesties.
Hier word ik ook niet blij van, deze opmerking.

Jij kan dan wel ergens pissig over zijn, echter hoef je dan je frustratie niet te ventileren tegen mensen die er niets aan kunnen doen.

Jij hebt schijnbaar een probleem met LuNaTiC, fiks het dan ook met hem. Jullie hebben een persoonlijk meningsverschil, het is geen "crew -> user" meningsverschil.

Wat betreft niet meer openstaan, djeez, lees jij nog wel eens in LA ? Ik denk dat we de laatste tijd juist heel erg openstaan, alleen wil jij dat (schijnbaar, gezien je mening) niet zien.

Je moet trouwens ook niet denken dat alles binnen 2 dagen geregeld is, want dat is niet zo.

Ook niet alles wat in LA aangedragen wordt heeft gelijk prioriteit.

Aannames zijn fataal.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ikzelf post realtief veel in SU. Maar ben zelf nooit echt een conflict gehad met iemand anders.

En Cheatah noemt Nebuchadnezzar en Devil_2000 als voorbeeld, omdat je hun twee veel ziet posten in SU. EN daar is niks mis mee! Hij had ook net zo goed 2 anderen kunnenn nemen.

Verwijderd

Op vrijdag 21 december 2001 16:31 schreef Twynn het volgende:
... Nebuchadnezzar (krisis, wat een naam om over te typen ;)) ...
Sorry... ;)
Nou, dat kan ik me in dit geval heel erg goed voorstellen.. Ik weet niet of je die topics over cheatah nog kunt herinneren, maar ik kan me goed voorstellen dat je na dat soort topics effe geen zin meer hebt!
Ik heb die topics niet langs zien komen, want zolang zit ik nog niet op GoT. Maar ik kreeg vorige week ook kritiek in een aantal posts via [SU]... Ik trek me er weinig van aan, omdat ik met goede bedoelingen in [SU] post :)

Verwijderd

Topicstarter
Devil_2000, Nebuchadnezzar, ik ben helemaal niet tegen jullie gedrag. Maar ik heb daar ooit een hoop gezeik mee gekregen van users die dat niet zo prettig vonden.

Ik vind het alleen raar dat ik daar nooit wat van de crew over te horen heb gekregen.

Nu doen (of deden) jullie hetzelfde als wat ik deed, en daarom vraag ik de crew om alsnog mening hierover te geven.

En ik doe dat niet om jullie erbij te naaien, want ik vind dat gedrag niet verkeerd. Ik vind het alleen zeer vreemd dat er nu niets over gezegd wordt, terwijl een moderator daar toch een duidelijke uitspraak over deed.

Mijn excuses als jullie dit verkeerd opvatten, ik postte het expres op een kromme manier, om aan te geven dat het een krom onderwerp is.

• wizzard
  • Laatst online: 01-05 07:23
wat ik me wel eens afvraag is waarom iedereen zo "zeurt" kun je niet gewoon een leuke tijd op GoT hebben zonder op alle slakken zout te dumpen.

ik heb ook wel eens een topic van mij zien dicht gaan of een vervelende opmerking gezien maar he that's life .
ga gewoon lekker internetten en laat het maar lopen ? toch ? >
(totaal offtopic ik weet :) )

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

Verwijderd

Op vrijdag 21 december 2001 16:38 schreef Cheatah het volgende:
Devil_2000, Nebuchadnezzar, ik ben helemaal niet tegen jullie gedrag. Maar ik heb daar ooit een hoop gezeik mee gekregen van users die dat niet zo prettig vonden.
Dat had ik dus onlangs ook meegemaakt, dat een aantal users mijn postgedrag in [SU] niet konden uitstaan. Maar ik geef eigenlijk alleen mening door in [SU] te posten. Dat er een groepje mensen op GoT er niet mee eens zijn, kan ik weinig aan veranderen en dus trek ik me er ook weinig van aan. De modjes/adjes hebben immers het laatste woord wat betreft de [SU] posts.
Ik vind het alleen raar dat ik daar nooit wat van de crew over te horen heb gekregen.

Nu doen (of deden) jullie hetzelfde als wat ik deed, en daarom vraag ik de crew om alsnog mening hierover te geven.

En ik doe dat niet om jullie erbij te naaien, want ik vind dat gedrag niet verkeerd. Ik vind het alleen zeer vreemd dat er nu niets over gezegd wordt, terwijl een moderator daar toch een duidelijke uitspraak over deed.
Ik heb geen idee wat voor uitspraak jij verwacht van de modjes/adjes, maar die wil ik dan ook wel horen.
Mijn excuses als jullie dit verkeerd opvatten, ik postte het expres op een kromme manier, om aan te geven dat het een krom onderwerp is.
Okee, begrepen en aanvaard... :Y)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 21 december 2001 16:33 schreef GaMeOvEr het volgende:

Jij hebt schijnbaar een probleem met LuNaTiC, fiks het dan ook met hem. Jullie hebben een persoonlijk meningsverschil, het is geen "crew -> user" meningsverschil.
Oh dan heb ik dat verkeerd begrepen. Ik las dat LuNaTiC 'in het algemeen' die uitspraak deed.

• Garfield|IA
  • Niet online
[quote]
Als mensen zich aan mijn gedrag ergeren dan mogen ze mij dit laten weten.
Ik heb nog nooit een klacht van iemand gehad hier op GoT dus ik ga er maar vanuit dat het okay is wat ik hier op GoT doe.
En ik doe dat niet om jullie erbij te naaien, want ik vind
dat gedrag niet verkeerd. Ik vind het alleen zeer vreemd dat er nu niets over gezegd wordt, terwijl een moderator daar toch een duidelijke uitspraak over deed.
Gelukkig zijn de moderators hier meer op de hoogte van het postgedrag van de users, indien hun zich storen aan ons gedrag in SU dan hadden we daar allang wat van gehoord.

Ik had het wel prettig gevonden als je wat meer research had gedaan over ons postgedrag, waar trek jij de grens van het aantal SU meldingen op een dag eigenlijk?

Als ik 9 uur op een dag besteed aan GoT, en in die 9 uur 5 á 6 SU meldingen pleeg dan vindt ik dat niet veel.
Excuses aanvaart.

• OProg

OProg

Molletje

Op vrijdag 21 december 2001 16:49 schreef Nebuchadnezzar het volgende:

[..]

Dat had ik dus onlangs ook meegemaakt, dat een aantal users mijn postgedrag in [SU] niet konden uitstaan. Maar ik geef eigenlijk alleen mening door in [SU] te posten. Dat er een groepje mensen op GoT er niet mee eens zijn, kan ik weinig aan veranderen en dus trek ik me er ook weinig van aan. De modjes/adjes hebben immers het laatste woord wat betreft de [SU] posts.
Ik post vrij vaak is SU, niet als doel, maar omdat ik het toch langs zie komen. Het is toch een feit dat een grote groep users mensen die in SU posten zien als een soort verraders :{

Verwijderd

Op vrijdag 21 december 2001 17:00 schreef OProg het volgende:
Ik post vrij vaak is SU, niet als doel, maar omdat ik het toch langs zie komen. Het is toch een feit dat een grote groep users mensen die in SU posten zien als een soort verraders :{
Verraders is een GROOT woord... en de posts in [SU] zijn bedoeld om GoT netter te houden. Als bijvoorbeeld een vraag over een HD in [WL] wordt gesteld wordt de topicstarter er immers ook niet beter van. [SU]-posters zijn dus IMO juist geen "verraders".

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik wil even wat zeggen *roffel*:

Het ging mij er destijds bij Cheatah meer omdat hij een zeer 'slijmerige' houding had tegenover de crew. De crew kon niets verkeerd doen en alles lag aan de users etc. Daarbij postte hij imo ontzettend veel in SU.

Dat was waar ik mij aan stoorde. Bij deze users zie ik eigenlijk nooit het postgedrag dat Cheatah destijds vertoonde in LA, ik denk dat dat een een reden is waarom niemand / haast niemand over hun postgedrag valt.

• OProg

OProg

Molletje

Op vrijdag 21 december 2001 17:04 schreef Nebuchadnezzar het volgende:

[..]

Verraders is een GROOT woord... en de posts in [SU] zijn bedoeld om GoT netter te houden. Als een vraag over een HD in [WL] wordt gesteld wordt de topicstarter er immers ook niet beter van.
Dan is het een kleinere groep en is het idd een beetje een groot woord ;) Laten we dan slijmjurken zeggen :P

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

misschien een tip:

iedereen kan topics maken in SU,
maar alleen mods kunnen SU topic zien?

EDIT: of het hele SU weghalen?
tijdens de 2e wereldoorlog was het ook mogelijk om tegen vergoeding te naaien, maar niemand werd er gelukkiger van...

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:59

JvS

Ik heb hem zelf ook

Het is inderdaad geen 'erbij lappen' maar eerder 'ook als voorbeeld stellen'

Ik moet zeggen dat ik toch wel een keer uitgebreid met je gepraat heb, op IRC. Was niet specifiek over je SU-gedrag dat wel.

Ik heb dat toen eerlijk gezegd helemaal niet gevolgd. Maar wat ik ervan begrepen heb, is dat je heel snel aanstoot nam van uitspraken en bepaalde zaken. Veel sneller dan dat de gemiddelde (op ons forum toch redelijk strenge) user dat doet of deed. Je postte extreem veel in SU over dat soort zaken waarover anderen hun schouders ophalen. Dat leverde irritaties op.

Ikzelf postte ook veel in SU, maar dan wel alleen topics die ik 'onderweg' tegenkwam. Ik had altijd de drang in te grijpen, maar kon dat niet dus postte ik het in SU. Maar ik ging niet topics die redelijk vriendelijk of leuk liepen en waarin iets gebeurde wat alweer gefixt was melden. Mijn meldingen waren vaak moves of (echte) flames of duidelijke zoektopics (waarin ik dan een relevante link plaatste oid). Zulk SU gedrag valt niet echt heel erg op bij de gemiddelde user. Dat komt ook omdat het niet over SG en de HK gaat.

SU's maken om maar zoveel mogelijk dingen te vinden die in SU gemeld kunnen worden, word ik persoonlijk niet echt warm van. Maar als mensen dat graag willen, gaan ze wat mij betreft hun gang maar. Als er maar niet de wildvreemdste dingen gepost gaan worden.
Ik ben tegen "allen tegen een" gedrag, maar ik zie het eerlijk gezegd ook niet zo snel meer gebeuren.
eh. ?
Ik heb hier nog nooit wat over gehoord, mede doordat ik door dat topic vond dat iedereen het lazarus kon krijgen.

Maar goed: ik post nu nog amper in SU, en ik vroeg me dus af of dat het probleem was.
Van mij mag je gewoon in SU posten hoor. Alleen doe het niet commanderend of doe het niet 'zoekend' naar problemen. Dat is namelijk niet leuk voor andere users. En daardoor krijg jij een naam van 'probleemopzoeker'.
LuNaTiC was gisteren zo vriendelijk om nog even een schop op een gemene plek te geven, vandaar dat ik dit nog maar even naar boven haal:
LuNaTiC's gedrag van nu vind ik niet echt van het type dat bij een moderator hoort. Gisteravond vroeg iemand mij over ICQ wat ik van het gedrag van LuNaTiC vond (ja dat zal wel een reden hebben). Ik zei dat hoe hij zich in de HK gedraat me niets boeit, daar kom ik niet, en daar is het de HK niet voor. Maar in LA gedraagt LuNaTiC zich niet echt voorbeeldig.
hhhm, reageren in LA zou zeker doordacht moeten gebeuren en ik ben daar behoorlijk fel op. Als een crewlid zich in allerlei bochten gaat draaien om maar bij een standpunt te blijven, dan kan je van mij gewoon verwachten dat ik daar ingrijp. Ik houd niet van 'onredelijk' gedrag, en al helemaal niet omdat ik weet dat je met een beetje geven erg veel terugkrijgt. En daar bovenop valt dat "geven" vaak heel erg mee (zie bijvoorbeeld nu hier).

Bij Lunatic is me dat niet opgevallen, ik vind z'n reacties in LA eigenlijk wel van een aardig DT niveau (om het maar eens zo te noemen :P). Doordacht en beargumenteerd en beheerst...

Je noemt dit topic als voorbeeld. Ik heb die net even doorgelezen en ik vind dat LuNaTiC daar eigenlijk wel gelijk heeft. Posten om het posten in SU is niet leuk. Dat jullie een meningsverschil of wellicht een soort van "ruzie" daarover hebben, is een andere zaak. Dat heeft niets met zijn modschap nu te maken.
Even kijken: waar erger ik me nog meer aan...

Oh ja, ook al gisteravond was het een geweldige gezellige teringzooi in het IRC channel, en werd er fijn gereageerd in het topic [topic=356855/1/50] (van mij ja, daar zal het door komen) wordt al een hele tijd doodgezwegen. Daarom vraag ik me af of de crew uberhaupt nog wel openstaat voor kritiek en suggesties.
Heb je zelf enig idee hoe moeilijk het is om dit soort zaken te voorkomen? Iedereen die in dat soort topics onzin post mailen is gewoon teveel werk. Laat die topics links liggen.

Ik irriteer me ook mateloos aan dat gedrag, maar een van de weinige oplossing die ook daadwerkelijk effect hebben is het maken van een tijdelijk faqje in elk subforum plaatsen. Dat is denk ik (gezien de frequentie van dat gemekker) toch iets teveel aandacht. Ik stoor me eraan en ik zeg er wat van als ik het zie, maar het is niet echt van een dusdanig hoog storend niveau (voor het forum), dat hier direct hoge prioriteit aangegeven dient te worden.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op vrijdag 21 december 2001 17:17 schreef Dirk-Jan het volgende:
misschien een tip:

iedereen kan topics maken in SU,
maar alleen mods kunnen SU topic zien?
Dan krijg je 10dubbele meldingen...

Verwijderd

Op vrijdag 21 december 2001 17:07 schreef OProg het volgende:
Laten we dan slijmjurken zeggen :P
Dan is het een zelfs een verkeerd woord... ik slijm niet, ik post ;)
Op vrijdag 21 december 2001 17:17 schreef Dirk-Jan het volgende:
misschien een tip:

iedereen kan topics maken in SU, maar alleen mods kunnen SU topic zien?

EDIT: of het hele SU weghalen?
tijdens de 2e wereldoorlog was het ook mogelijk om tegen vergoeding te naaien, maar niemand werd er gelukkiger van...
Ik wil mijn gemaakte [SU] posts wel terug kunnen zien hoor. Ik maak zelf ook typo's en dan kunnen mensen het misschien verkeerd opvatten. Bovendien krijg je dan inderdaad veel dubbele meldingen. [SU] weghalen hoeft IMO niet, want niemand wordt "genaaid" via [SU]. Dat had je inmiddels al door moeten hebben na het lezen van dit topic.

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Nouw goed, hier mijn reply:

Ten eerste moet ik melden dat ik het jammer vind dat zoiets op deze manier weer terug moet komen. Ik persoonlijk dacht, dat die hele rel toen redelijk was uitgesproken. Ik vond iig dat we op IRC bijvoorbeeld (je mag me tegenspreken als je het hier niet mee eens bent), dat we heel relaxed tegen elkaar konden doen. Ik begon je gewoon een superaardige gozer te vinden (en dit meen ik, bedoel ik niet om te slijmen ofzo).

Even over die opmerking van gisteren. Die uitspraak die ik deed, vatte jij persoonlijk op, maar ik bedoelde hem in het algemeen. Dat jij dat je zelf aantrok, zegt denk ik meer over jou dan over mij.
Op vrijdag 21 december 2001 16:33 schreef GaMeOvEr het volgende:

Jij hebt schijnbaar een probleem met LuNaTiC, fiks het dan ook met hem. Jullie hebben een
persoonlijk meningsverschil, het is geen "crew -> user" meningsverschil.
met toen hierop:
Op vrijdag 21 december 2001 16:56 schreef Cheatah het volgende:

[..]

Oh dan heb ik dat verkeerd begrepen. Ik las dat LuNaTiC 'in het algemeen' die uitspraak deed.
Over dat 'algemene': dit bedoel ik als mijn persoonlijke mening, dit is verder buiten de crew om. Deze mening heb ik altijd gehad, en zal ik ook blijven houden terwijl
ik mod ben. Ook een mod heeft recht op een eigen mening lijkt me. Sommigen vinden dit niet, andere mods zijn het wel weer met me eens.
Ik vind het alleen zeer vreemd dat er nu niets over gezegd wordt, terwijl een moderator
daar toch een duidelijke uitspraak over deed.
Eigenlijk vraag jij mij nu (omdat ik nu mod ben) om hier een soort policy van te maken, aangezien ik die visie op het SU-posten gebeuren draag. Omdat jij toen als zodanig behandeld werd, vind jij het oneerlijk dat er niets gebeurd met personen die ook veel SU-posten. Eerlijk gezegd vind ik dit nogal raar. Nogmaals, dit is mn persoonlijke mening, ik spreek verder niet namens de crew, dus ik vind verder niet dat de crew als zodanig er bij moet worden gehaald.

Persoonlijk blijf ik bij mn standpunt dat ik mijn twijfels heb bij mensen die op zoek gaan naar SU posts. Ik zie SU-posters geenszins als verraders. SU posters vind ik nuttig. Aan de andere kant heb ik daar ook een grens in. Als je gewoon iets tegenkomt, en het is een nuttige SU (dat is ook nog een vereiste), dan heb ik daar geen enkele moeite mee. Maar als je echt loopt te zoeken, dan irriteer ik me daar aan (en meer mensen toen). En voor elk wissewasje een SU openen, wordt een moderator ook niet écht gelukkig van hoor.

Dus kort samengevat: wees niet bang dat ik nu van mening daarover ben veranderd; alleen om hier de hele crew bij te horen had dus niet gehoeven.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

ah chossie, Cheeatah is jaloers op de gek, omdat deze modje is geworden en hij nog steeds in de wannabe-mod status is blijven hangen ;)

ik niet echt zeggen dat ik zoveel medelijden met je voel, ondanks dit uithuil topic van je :)

Verwijderd

Niet zeiken man :( ;)

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:44

GaMeOvEr

Is een hork.

[kleuterjuf modus]

Tsssk. Niet gemene dingen gaan zeggen hoor !

[\kleuterjuf modus]

;)

Aannames zijn fataal.

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op vrijdag 21 december 2001 18:54 schreef BBQ-Man het volgende:
ah chossie, Cheeatah is jaloers op de gek, omdat deze modje is geworden en hij nog steeds in de wannabe-mod status is blijven hangen ;)

ik niet echt zeggen dat ik zoveel medelijden met je voel, ondanks dit uithuil topic van je :)
Wil je je als je niets te melden hebt in een LA topic, je jezelf er buiten houden? Van een post zoals jij die nu plaatst wordt niemand beter, laat dat voortaan aub. :{. Ik acht je bij deze op de hoogte van deze regel in LA.

• JT

JT

VETAK y0

Daarom vraag ik me af of de crew uberhaupt nog wel openstaat voor kritiek en suggesties.
Dit lees ik nu pas.....en ik moet zeggen dat ik hiervan gewoon over m'n nek ga !!! Sorry hoor, maar weet je hoe GoT de laatste tijd vooruit is gegaan ?

Ik, als user die wel behoorlijk wat andere meningen had dan modjes omdat het beleid naar mijns inziens te streng was (ik hou veel van een relaxte losse sfeer/policy), kan het nu gewoon heel vaak eens zijn met de beslissingen. Daar had ik zelfs een topic over geopend om een complimentje te geven, alleen had daar geen een mod behale GaMeOvEr op gereageerd :{

Zij doen hier hartstikke hun best met positieve resultaten, en dan ga jij dit soort dingen zeggen.....

* JT krijgt toch het gevoel dat Cheatah jaloers is ofzow...

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:26
OProg geen flame maar jij bent wel een slijmjurk man, damn... zoek maar n's op je naam >:) (no flame intended) ;)

:D

Als ik OProg zie moet ik meteen aan Exirion denken heel vreemd ;)

• El Jefe
  • Niet online
Op vrijdag 21 december 2001 19:33 schreef JvS het volgende:

[..]

Wil je je als je niets te melden hebt in een LA topic, je jezelf er buiten houden? Van een post zoals jij die nu plaatst wordt niemand beter, laat dat voortaan aub. :{. Ik acht je bij deze op de hoogte van deze regel in LA.
Op vrijdag 21 december 2001 19:01 schreef GaMeOvEr het volgende:
[kleuterjuf modus]

Tsssk. Niet gemene dingen gaan zeggen hoor !

[\kleuterjuf modus]

;)
:X

• JT

JT

VETAK y0

Op vrijdag 21 december 2001 20:10 schreef Webgoodie het volgende:

[..]

[..]

:X
Ja, idd :D En als ik moet kiezen welke reactie weg moet, dan kies ik toch voor die van JvS....beetje humor mag wel hoor...

Ecodan warmtepomp

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Mods zijn net mensen, allemaal verschillend en wat dat betreft zal de 1 er meer voor open staan dan de ander.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ohja, toevoeging:

imo staat de crew idd goed open voor kritiek tegenwoordig, aangezien ik minder te posten heb in LA :( :D

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Semi-offtopic

Wat Lunatic betreft: Wat mij opvalt is dat sinds hij mod is ineens veel langere en doordachte (?) reply's plaatst. Maar ik vind dat dat andersom had moeten zijn. Verder valt het mij ook op dat sinds Lunatic mod is hij zich in bijna elke discussie mengt in LA. Dit gaat zowiezo een keer fout.
maar dit topic (van mij ja, daar zal het door komen) wordt al een hele tijd doodgezwegen. Daarom vraag ik me af of de crew uberhaupt nog wel openstaat voor kritiek en suggesties.
Dit vind ik een goed punt. Zeker in dat topic waarin ik expres na een tijdje een schop moest uitvoeren op het topic nog enigzins in de spotlights te houden. Toen zij iemand van de crew dat het opgepakt zou worden, maar na 10 dagen moet Cheatah weer het topic omhoogschoppen omdat er niks gebeurd (IMO).

They made me do it.

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op vrijdag 21 december 2001 20:32 schreef Smoothy_ het volgende:
Semi-offtopic

Wat Lunatic betreft: Wat mij opvalt is dat sinds hij mod is ineens veel langere en doordachte (?) reply's plaatst. Maar ik vind dat dat andersom had moeten zijn. Verder valt het mij ook op dat sinds Lunatic mod is hij zich in bijna elke discussie mengt in LA. Dit gaat zowiezo een keer fout.
[..]
Ik meng me ook in bijna alle discussies :o.
Dit vind ik een goed punt. Zeker in dat topic waarin ik expres na een tijdje een schop moest uitvoeren op het topic nog enigzins in de spotlights te houden. Toen zij iemand van de crew dat het opgepakt zou worden, maar na 10 dagen moet Cheatah weer het topic omhoogschoppen omdat er niks gebeurd (IMO).
Daar ben ik net al op ingegaan. Je pikt er een voorbeeld uit en zegt aan de hand van dat voorbeeld dat we nergens wat aan doen...

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Mwoh, ben ik niet helemaal met je eens... voordat ik mod werd, discussieerde ik ook al váák in LA. (je mag de stats erbij pakken hoor). Verder probeer ik me te beperken tot de hoofdzaak, en dit zo netjes mogelijk te formuleren. Maar dat deed ik imho daarvoor ook al.

Wat wél zo is, dat je als mod wat meer op je tellen moet passen, je moet over elke reply 2 keer nadenken voor je iets plaatst, misschien dat ze sindsdien daarom wat zorgvuldiger overkomen :?

Maargoed, dit is voor iedereen anders, dus ik kan natuurlijk niet bepalen hoe jij dat ervaart ;)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op vrijdag 21 december 2001 20:36 schreef JvS het volgende:

[..]

Daar ben ik net al op ingegaan. Je pikt er een voorbeeld uit en zegt aan de hand van dat voorbeeld dat we nergens wat aan doen...
Nee, dat zeg ik niet. Maar dit is wel (IMO) 1 van belangrijkste punten waaraan de crew (en de users) moeten werken voor een beter forum.
Op vrijdag 21 december 2001 20:37 schreef LuNaTiC het volgende:

Maargoed, dit is voor iedereen anders, dus ik kan natuurlijk niet bepalen hoe jij dat ervaart ;)
Idd

They made me do it.

• wizzard
  • Laatst online: 01-05 07:23
offtopic ??

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

Pagina: 1