Lenovo Legion 9i 18IAX10 5090 en een 9800X3D met Astral 5090 OC voor als het toch beter moet.
op mijn fujitsu/siemens laptop zit een bios clear knopie.
Heeft dell die niet??? misschien dat je daarvoor moet openhalen ofzo maar mijn oude compaq heeft het ook alleen is die alleen van binnen te zien (open schroeven).
Maar hoe is het gekomen dan, spontaan???
Heeft dell die niet??? misschien dat je daarvoor moet openhalen ofzo maar mijn oude compaq heeft het ook alleen is die alleen van binnen te zien (open schroeven).
Maar hoe is het gekomen dan, spontaan???
Verwijderd
Tja ik kan je wel helpen aangezien ik dezelfde heb. Ik vermoed dat de level 2 cache op je cpu dood is. De notebook heb je vast niet nieuw gekocht. Anders had je d.m.v. de bij geleverde documenten het toch kunnen aantonen dat je de rechtmatige eigenaar bent.
Als je er compleet van af wil geef ik je er 800,- gulden voor. Dat is een hoop geld voor een klapdoos met vage achtergrond.
Als je er compleet van af wil geef ik je er 800,- gulden voor. Dat is een hoop geld voor een klapdoos met vage achtergrond.
Je maakt me blij met je aanbieding... kan ik toch nog eens hartelijk lachen... bedankt, voel me een stuk beter 
Trouwens wat zijn dat voor onbeschofte verdachtmakingen, eikel.
Trouwens wat zijn dat voor onbeschofte verdachtmakingen, eikel.
Lenovo Legion 9i 18IAX10 5090 en een 9800X3D met Astral 5090 OC voor als het toch beter moet.
Verwijderd
Ja ik heb ook hartelijk gelachen toen ik de topic titel las. Want die van mij blijft het de komende 2 jaar nog gegarandeerd doen. Ha
ha
ha
Verwijderd
MacDweal, je houdt er maar "vreemd" postgedrag aan over...Zoals in: [topic=356801]
Overigens heeft Dell geen documentatie nodig, maar hebben ze aan een serienummer al voldoende! Dus gewoon even Dell bellen.
Overigens heeft Dell geen documentatie nodig, maar hebben ze aan een serienummer al voldoende! Dus gewoon even Dell bellen.
Verwijderd
Dell heeft ook genoeg aan een "Cost NO" of een "Order NO" om na te trekken of de laptop nog garantie heeft.
En ja ik moet toegeven dat mijn bovenstaande reacties niet helemaal correct zijn bijdeze mij excuses.
Maar uit ervaring weet ik dat dell ook alternativen aanbied om te kunnen nagaan of er op de laptop garantie zit. Je kan een laptop ook op naam zetten. Bij probleemen kan je bellen zeggen dat je pietje heet en je een probleem hebt.
De inhoud van het mailje wat jij mij hebt gestuurt is mij onbekent. Omdat zonnet mail plat ligt.
En ja ik moet toegeven dat mijn bovenstaande reacties niet helemaal correct zijn bijdeze mij excuses.
Maar uit ervaring weet ik dat dell ook alternativen aanbied om te kunnen nagaan of er op de laptop garantie zit. Je kan een laptop ook op naam zetten. Bij probleemen kan je bellen zeggen dat je pietje heet en je een probleem hebt.
De inhoud van het mailje wat jij mij hebt gestuurt is mij onbekent. Omdat zonnet mail plat ligt.
Op zaterdag 22 december 2001 21:54 schreef Microsoft het volgende:
MacDweal, je houdt er maar "vreemd" postgedrag aan over...Zoals in: [topic=356801]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()