Toon posts:

adsl delen: instel. ok/i-net op client werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dus een server om adsl (abo: basic) te delen. op die server heb ik sygate geinstalleerd. ik krijg wel internet op de server, maar niet op mijn werkstations.
Ik heb met een vriend gebeld en de instellingen vergeleken (van de server en de clients) en het klopte precies.
Ik kan van mijn werkstations ook pingen naar de server. Het is waarschijnlijk een klein k#tfoutje, maar ik kan het niet opsporen.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 15:02

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Vertel IE op je clients eens wat het IP van je proxy is :?

Braaikamer - Smoke&BBQ

Verwijderd

Op vrijdag 21 december 2001 16:03 schreef Koffie het volgende:
Vertel IE op je clients eens wat het IP van je proxy is :?
Sygate gebruikt geen proxy.

Gateway goed?
DNS goed?

Verwijderd

Topicstarter
gateway is goed en dns owk en ik kan nog naar de server pingen owk!

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-07 14:56
gewoon je modem tweaken, dan ben je overal vanaf ;)

gebruik anders eerst eens een analog x proxy. dan zie je in ieder geval of t mogelijk is met je huidige opstelling...als dat werkt ga je een wat betere proxy nemen, zoals wingate oid

iRacing Profiel

• jpm.lensen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-08 11:16

jpm.lensen

2900Wp solar @roof

hoi

ik heb hetzelfde prob gehad, nu kwam ik laatst op www.analogx.com en heb daar een proxy gedownload. is veel makkelijker.

als je tcp/ip goed werkt, is een proxy makkelijker, ik kreeg het met sygate ook soms voor elkaar, vaak niet.

mijn advies proxy

Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3

Pagina: 1