Toon posts:

Leadtek GF3 T200 probleem.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn videokaart via TV-out en een S-VHS kabel op mijn Aristona TV aangesloten. OOk als de computer niet aanstaat krijg ik op het "TV-ou" kanaal van mijn TV verticale stoorstrepen en deze strepen rollen van rechts naar links over het beeld.
Als ik op mijn monitor een DVD oid afspeel en overschakel via TV out naar TV dan heb ik die stoorstrepen ook.
Je zou zeggen dat het een kabelprobleem is, maar als ik vervolgens mijn oude Aopen TNT 2 Ultra videokaart aansluit dan zijn de stoorstrepen weg.
Zijn er meer Leadtek GF3 T200 eigenaren met dit probleem en, nog belangrijker, wie weet een oplossing?
En ik heb de TV-out faq al verschillende keren doorgelezen:(

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 14:24
Op vrijdag 21 december 2001 15:29 schreef Nicowico het volgende:
Ik heb mijn videokaart via TV-out en een S-VHS kabel op mijn Aristona TV aangesloten. OOk als de computer niet aanstaat krijg ik op het "TV-ou" kanaal van mijn TV verticale stoorstrepen en deze strepen rollen van rechts naar links over het beeld.
Als ik op mijn monitor een DVD oid afspeel en overschakel via TV out naar TV dan heb ik die stoorstrepen ook.
Je zou zeggen dat het een kabelprobleem is, maar als ik vervolgens mijn oude Aopen TNT 2 Ultra videokaart aansluit dan zijn de stoorstrepen weg.
Zijn er meer Leadtek GF3 T200 eigenaren met dit probleem en, nog belangrijker, wie weet een oplossing?
En ik heb de TV-out faq al verschillende keren doorgelezen:(
Heb ook een leadtek Ti-200, maar als ik al beeld uit m'n tv-out krijg, is het prima.
Dat het moeilijk is om beeld uit m'n tv-out te krijgen, is bij mij een softwareprobleem en dat ligt niet aan de hardware...

Verwijderd

Topicstarter
Kom op mensen, er zijn toch wel meer Leadtek GF3 TI200 eigenaren of iemand die een oplossing weet.

• Snol
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Snol

Swim with me and get wet !

Ik neem aan dat je ze direct in je Tv hebt geplugt of lopen ze via een scart-blokje ? Probeer een van de kabels los te koppelen, ofwel de S-vhs of de Tulp. Maybe dat dit iets helpen wil. Je kan via de software hier ook tussen kiezen bij de eigenschappen van het uitvoerapparaat maar dit klinkt niet echt zinvol als je het ook hebt als je de tv-out niet eens geactiveerd is. Zou zeggen probeer een aantal opties, kheb zelf een "ouwe" Gf2 Pro en daar doet me Tv-ou het prima, loopt wel via scartblokkie.

Suc6

*

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de oplossing gevonden. Ik heb het gedeelte van mijn videokaart dat normaal contact maakt met mijn computerkast(dus het gedeelte dat je vastschroeft) geisoleerd met isolatieband zodat het geen contact kan maken met de kast en nu heb ik streeploos beeld.:)

Verwijderd

Topicstarter
Ik dacht dat ik het probleem opgelost had. Nou mooi niet. Ik heb nu van alles geprobeerd, Leadtek GF3 T200 omgeruild, geaard niet geaard stopcontact, andere voeding, ventilatoren uitgeschakeld ivm. eventuele storing, maar het beeld blijft K.U.T.(Kwalitatief Uitermate Teleurstellend) Weet iemand een oplossing. Rick uit Limburg, (als je dit leest) misschien. Jij bent nogal technisch, slijm, slijm

Verwijderd

Ik heb dit eerder ook gehad. Probeer hem op het videokanaal te zetten je kan de tv op verschillende kanalen zetten probeer dit eens volgens mij moet het werken.
En anders haal je een scartaansluiting waar je tv-in en geluid en die shit op kan aansluiten heb ik ook

Groeten
Nick Uit Limburg
Pagina: 1