• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Ik heb een Nokia 8210 gekocht voor een appel en een ei omdat de vorige eigenaar zo lomp was om het display te slopen. De connector zit los (geeft af en toe geen beeld) en als hij beeld geeft zijn er twee regels pleite. Tijd voor een nieuw display dus.

Weet iemand een goedkoop adresje in Nederland waar je het kan laten repareren? Dan ben ik van plan daar binnenkort langs te gaan.

B.v.d

Verwijderd

check is in de krant, staat vol met GSM reparatie service enzo.... bel er een paar op en je weet het :)

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-03 11:55

ThaHandy

Discovery Channel

Verwijderd

Ben laatst bij iemand in Gemert geweest om mijn ledjes van de 3330 te vervangen door blauwe. Hij vervangde ook schermpjes.

Kan alleen zo niet meer op zijn naam en adres komen, zodra ik deze weer weet zel ik ze wel ff posten

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
als scherm het niet meer goed is HEEL makkelijk zelf te fixen...

openen en aan de bovenkant waar het display contact maakt met de printplaat een stukje karton tussen de behuizing en het schermpje plaatsen en wedden dat ie NOOIT meer uit valt.

is standaard NOKIA kwaal.... hadden de 51xx/61xx en 8210 en 8810/50/90 ook last van.

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Op zaterdag 22 december 2001 17:59 schreef intert0y het volgende:

openen en aan de bovenkant waar het display contact maakt met de printplaat een stukje karton tussen de behuizing en het schermpje plaatsen en wedden dat ie NOOIT meer uit valt.

is standaard NOKIA kwaal.... hadden de 51xx/61xx en 8210 en 8810/50/90 ook last van.
Die twee regels zijn ook weg en dat valt niet te fixen, dus daarom wilde ik graag een nieuw display

Verwijderd

weesis wat precieser :) ik ben neit zo technisch maar heb wel last van een uitvallende display op me nokia 8210

• GeBas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-04-2025

GeBas

--

op www.koopjessite.nl kun je bijna alle onderdelen wel bestellen.

| Apple iMac 27" 2012 | Apple McBook Pro 13" 2010 | qnap ts-112 |

• King
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-03 17:38

King

War. War never changes.

Dat had mijn broer dus ook gedaan en hij moest hoe langer hoe meer papier er tussen stoppen, totdat het display inderdaad nog maar voor de helft beeld had :(. Dus dat werkt maar tijdelijk helaas.....

Verwijderd

Wat ook nog kan is voor nog geen 13 piek bestellen op:

http://www.lik-sang.com/catalog/product_info.php?category=21&products_id=1411&
Pagina: 1