The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
Niet gewoon last van een corrupte database
neuh, hij is net nieuw.
De database is wel de master van een replica-set. Dat kan er toch niets mee te maken hebben?
De database is wel de master van een replica-set. Dat kan er toch niets mee te maken hebben?
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
en ^
(ja sorry, maar het lukt nog steeds niet!)
(ja sorry, maar het lukt nog steeds niet!)
Hij is wel leuk
.. zit me rot te denken...maar wat dit kan zijn?
geen oplossing tot dus ver
geen oplossing tot dus ver
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Ik heb geen idee wat het kan zijn, maar je zou het eens met een SQL query kunnen proberen. Misschien werkt dat wel...
edit: Het aanmaken van een veld met een SQL query bedoel ik dus.
edit: Het aanmaken van een veld met een SQL query bedoel ik dus.
Ik doe zelf altijd een .tabledefs.refresh na een tabledefs.append.
Misschien dat dat beter werkt?
Misschien dat dat beter werkt?
Pagina: 1