gelerpt ?
Waarom wil je trouwens je tekst converten naar outlines?
Een antwoord heb ik zo niet voor je
Alle updates geinstalled?
Een antwoord heb ik zo niet voor je
Sorry, inside jokeOp vrijdag 21 december 2001 15:18 schreef DeFeCt het volgende:
gelerpt ?
Ehm, als ik het tekstkader in niet-curves copy-paste dan zijn de tekst-kader properties niet meegenomen; Uitlijning, interlinie en aanspatieëring kloppen dan niet meerOp vrijdag 21 december 2001 15:18 schreef DeFeCt het volgende:
Een antwoord heb ik zo niet voor je![]()
2 mogelijkheden..
of je zet er een groter kader omheen gewoon transparant.. en dan importeren
of je kiest in Pshop onder file 'plaatsen/place' das vaak ook afdoende.
k, groter kader eromheen werkt dus prima. Thnks for the tip.Op vrijdag 21 december 2001 15:34 schreef OzBoz het volgende:
2 mogelijkheden..
heeft idd met de wijze van importeren door PS te maken.
Heb dit effect ook heel vaak; aan alle kanten wordt net het anti-alias randje afgeschaafd.
Komt waarschijnlijk omdat als je de afbeelding importeerd er gekeken wordt hoe groot de afbeelding is als de vector omgerekend wordt.
Alleen komt er in PS daarna nog een anti-aliasrandje omheen, en dat valt aan de randen net buiten de rand...
Beste workaround is zoals Ozboz al zegt:
trek een kader om je text heen die je later in PS weer weggumd.
Heb dit effect ook heel vaak; aan alle kanten wordt net het anti-alias randje afgeschaafd.
Komt waarschijnlijk omdat als je de afbeelding importeerd er gekeken wordt hoe groot de afbeelding is als de vector omgerekend wordt.
Alleen komt er in PS daarna nog een anti-aliasrandje omheen, en dat valt aan de randen net buiten de rand...
Beste workaround is zoals Ozboz al zegt:
trek een kader om je text heen die je later in PS weer weggumd.
Alle vector-dingen (logo's enzow) krijgen bij mij standaard een rectangle eromheen zonder fill en zonder border. Dan ben je van het gezeur af, en hoef je niet eens te gummen
'ler·pen (onov.ww.)DeFeCt:
gelerpt ?
1 Zenuwtrekken ("mijn spier lerpt")
2 Ondefinieerbare bewegingen (spasmen)
'ge·lerpt
1 van oorspronkelijke staat ontdaan
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
ja, kan dat; een transparant kaderOp vrijdag 21 december 2001 16:00 schreef Pelle het volgende:
Alle vector-dingen (logo's enzow) krijgen bij mij standaard een rectangle eromheen zonder fill en zonder border. Dan ben je van het gezeur af, en hoef je niet eens te gummen
hmm, ff onthouden.
Naja, is gewoon een kader dus zonder stroke kleur en zonder vulling. Maar gebruik tegenwoordig vaak place/plaatsen en dat gaat ook prima.. kun je logo's makkelijk zonder voorrekenwerk meteen goed in je layout frutten. Nog een beetje schalen enzo.. en pas bij enter berekent ie um.. scheelt weer wat achteraf geschaal (= kwaliteitsverlies)Op vrijdag 21 december 2001 16:07 schreef Hangloozz het volgende:
[..]
ja, kan dat; een transparant kader
hmm, ff onthouden.
Pagina: 1