pentium 1 200 is de snelste pentium 1 en ja er moet koeling op (niet zon zware heatsink alleen kan al genoeg zijn)
Verwijderd
Dat is geen goede zin...Op vrijdag 21 december 2001 15:18 schreef koeskoesappelmoes het volgende:
(niet zon zware heatsink alleen kan al genoeg zijn)
Er is ook nog een P1 233MMX. Een koeler zou ik toch zeker WEL aanraden.Op vrijdag 21 december 2001 15:18 schreef koeskoesappelmoes het volgende:
pentium 1 200 is de snelste pentium 1 en ja er moet koeling op (niet zon zware heatsink alleen kan al genoeg zijn)
Siditamentis astuentis pactum.
Ligt er aan wat voor moederbord je hebt. Heb je een met dual voltage dan kan je hoger gaan.
uhm, volgens mij kun je ook nog amd k6'en aan. Die gaan tot 550 mhz als ik het goed heb. Maar dan moet je mobo wel 100 mhz fsb ondersteunen (wat ie niet kan denk) dus dan is 300 mhz volgens mij het maximum
Geheel afhankelijk van het moederbord dat je hebt. Ik had thuis een P1 mobo dat maar tot 166 MHz ging. Heb er nu eentje waar ik iig 225 MHz mee kan halen (zie sig.)
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #8
idd, en die heb ikOp vrijdag 21 december 2001 15:27 schreef Varienaja het volgende:
[..]
Er is ook nog een P1 233MMX. Een koeler zou ik toch zeker WEL aanraden.
Pagina: 1