Toon posts:

p3 667 aldi overclocken?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie weet hoe ik de p3 kan overclocken?
Ik heb een msi 6318 moederbord met een via chipset.
Ik kan nergens iets met jumpers instellen en ook niets in m'n bios.
Wie kan mij helpen. :?

• PWA
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

PWA

als het niet kan dan kan het niet.... :+
maar bios update misschien?!

• DirtyHennessy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-05 12:39
probeer eens de orginele bios (wel de nieuwste) van msi te downloaden en die op je mobo te zetten. Nu denk ik dat er een getweaked bios op zit dat je weerhoud van veel instellingen. www.msi.com.tw

Verwijderd

Topicstarter
m'n moederbord ondersteund wel overclocken. Ik heb er een award flash bios versie 1.2 op gezet. maar ook daar kan ik niets instellen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gehoord dat het waarschijnlijk kan met fuzzy logic. Maar waar kan ik die downloaden?

• Frostie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-04 16:38
Op vrijdag 21 december 2001 15:22 schreef blackrider het volgende:
Ik heb gehoord dat het waarschijnlijk kan met fuzzy logic. Maar waar kan ik die downloaden?
Hmm jah ik weet niet of je de restore cd nog wil gebruiken maar in de originele bios van de aldi pc zit een string die dat mogelijk maakt. Gewoon even ter info.

Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals... except the weasel. Homer Simpson

Verwijderd

Topicstarter
Hoe bedoel je dat precies? Zit daar een programma die overclocken mogelijk maakt?

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-05 22:12
als je niks in de bios of met jumpers in kan stellen doe het dan software matig! met cpu cool kan het geloof ik en cpu fsb is het zelfde. zo zijn er nog een aantal van die proggies.

Verwijderd

Topicstarter
klopt maar bv softfsb ondersteund mijn moederbord niet. En mijn pll type weet ik ook niet. Weet iemand misschien hoe ik daar dan achter kan komen?
Pagina: 1