Modem hangt vanzelf op???

Pagina: 1
Acties:

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-07 14:09

Padvinder

doet z'n best

Topicstarter
Mijn modem, een echte, onvervalste, antieke, 36k modem, hangt als ik even geen data verstuur automatisch op...!

Hoe kan dit...?

Ik weet dat je dit ook in je modem instellingen kan opgeven, maar dat is nou juist het gekke... daar staat: "automatisch verbreken niet gebruiken" aangevinkt.

Kan het zijn dat dit komt omdat het een erg oude modem is, waarvan ik de drivers niet heb en dus Windows een 'standaard modem' laat kiezen?

Ik heb een inbelaccount bij HetNet van KPN.

Verwijderd

Het kan zijn dat je met Outlook heb lopen rommelen. Outlook zorgt vaker voor dit soort bijdehante acties.

Verwijderd

eej kerel,
heb ik ook gehad met mn 56k modem..
paar x trg geweest naar de winkel, maar hun zeide dat et aan de provider lach..
nou nie dus.. later weer trg, bleek et een fabrieksfout te zijn, toen de modem omgeruilt voor een niuwe, veredr nooit meer last van gahad..
Nu Cable i-net, stukie btr..
grtz van unknownjim..

• BFS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-08 17:06

BFS

Rude awakening

Initstring invoeren?
Eigenschappen van de verbinding ->Modem "Configureren" ->Tabblad "Verbinding" -> "Geavanceerd" en daar bij extra instellingen een van deze regels invoeren:
• AT&F+MS=V34
• AT&F=V34
• AT&F=11,1
• S38=0

Het kan zijn dat je na het invoeren van 1 van deze code's 630 oftewel modemfout krijgt, dan moet die initstring verwijderd worden en een reboot van je systeem. En dan 1 van de andere proberen.

Veel succes

When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself

Verwijderd

heb je in je e-mail instellingen niet aanstaan: "ophangen naar verzenden en ontvangen" :?