Een vriend van mij heeft een razendsnelle verbinding, en heeft daar een FTPserver opgezet. Ik heb hier 1 account op, en kan alleen inloggen met mijn IP. Ik mag hier zoveel down/uploaden als ik maar wil, en FXP'en is ook toegestaan. Nu wil ik deze server met wat vrienden delen (mag van de admin). Alleen hij heeft geen zin om allemaal accounts aan te maken, en af en toe wijzigingen aan te brengen, enz...
Nu dacht ik: Kan ik niet een FTP opzetten, en de accounts beheren, zodat mijn vrienden bij mij kunnen inloggen, en dat ze dan doorgesluist worden naar de grote/snelle FTP ? (zonder dat ze de loginnaam+wachtwoord te zien krijgen?)
Ik heb namelijk zelf maar 6kb upload, en dat schiet niet op voor een eigen FTPserver...
Nu dacht ik: Kan ik niet een FTP opzetten, en de accounts beheren, zodat mijn vrienden bij mij kunnen inloggen, en dat ze dan doorgesluist worden naar de grote/snelle FTP ? (zonder dat ze de loginnaam+wachtwoord te zien krijgen?)
Ik heb namelijk zelf maar 6kb upload, en dat schiet niet op voor een eigen FTPserver...