Toon posts:

Schermpje van de gba ook te donker?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vinden jullie dat ook? ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze een nieuwere betere versie zouden uitbrengen? iemand meer info?

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

gewoon lampje kopen

Verwijderd

gewoon onder een tlbuis spelen heb je er geen last van of voor goeie belichting zorgen...

Verwijderd

Topicstarter
ik heb toen de gba modification op mijn site gehad..

hierbij werden wat lampjes op de display van de gba gemonteerd waardoor je super licht had.

ik zal es kijken of ik het nog kan vinden.

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• jelmo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-11-2025

jelmo

A.K.A. jelmo

maar dan heb ik weer wat gelezen dat het inbouwen van die verlichting HEEL gevaarlijk is en dat het in de meerderheid van de gavellen fout gaat :(

maar konden die droeloe's bij nintendo die dingen gewoon niet standaard inbouwen want als je niet direct onder een licht bron staat isset inderdaad soms slecht te zien!

I don't ride fast, i fly low

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Op vrijdag 21 december 2001 15:57 schreef jelmo het volgende:
maar dan heb ik weer wat gelezen dat het inbouwen van die verlichting HEEL gevaarlijk is en dat het in de meerderheid van de gavellen fout gaat :(

maar konden die droeloe's bij nintendo die dingen gewoon niet standaard inbouwen want als je niet direct onder een licht bron staat isset inderdaad soms slecht te zien!
Omdat het teveel batterijenen opvreet, ooit van de gamegaer gehoord, zat een beeldbuisje in en vrat batterijen en daardoor flopte dat ding behoorlijk, Nintendo zal die fout, denk ik, niet willen begaan ;)

• jelmo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-11-2025

jelmo

A.K.A. jelmo

tsjah ... hadden ze em ff ietsie duurder moeten maken en er meteen een flinke lithium-ion accu in moeten zetten ... :7 prob opgelost ... toch ? :)

want voor de pubertjes die er 1 hebben 's nachts in je bed lekker gamen terwijl je moeder denkt dat je slaapt zit er niet meer in :'( :P

I don't ride fast, i fly low

Pagina: 1