Volgens mij is dat niet meer zo, ik denk dat er een iframe tagje weg is gesloopt.
En het wegblijven van die banner is geen bug, dat is een feature
.
En het wegblijven van die banner is geen bug, dat is een feature
Die Banner wordt niet constant in de roulatie gestopt. elke banner wordt een beetje over een periode gespreid in de roulatie gedaan om niet in 3 dagen door de reclame hits heen te zijn... 
+ het is wat rustiger zonder banner, en het valt nu beter op als er plotseling wel een staat.
Dat de banner over het menutje heen geplaatst wordt is een bekend euvel waar wij de combinatie van Layers, Iframe (?) en IE de schuld van mogen geven.
Femme heeft er vooralsnog niet omheen kunnen proggen. Wanneer de oplossing hiervoor gevonden wordt en toepasbaar is op onze techniek, zal dat ongetwijfeld meteen doorgevoerd worden tot dan? Kiezen op elkaar en het verdriet verbijten.
+ het is wat rustiger zonder banner, en het valt nu beter op als er plotseling wel een staat.
Dat de banner over het menutje heen geplaatst wordt is een bekend euvel waar wij de combinatie van Layers, Iframe (?) en IE de schuld van mogen geven.
Femme heeft er vooralsnog niet omheen kunnen proggen. Wanneer de oplossing hiervoor gevonden wordt en toepasbaar is op onze techniek, zal dat ongetwijfeld meteen doorgevoerd worden tot dan? Kiezen op elkaar en het verdriet verbijten.
Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.
Guillemot heeft een flash banner en flash filmpjes liggen evenals iframe's altijd bovenop, dus je kunt daar geen html layer op leggen.
Als het aan mij ligt ook meteen de laatste keer dat we een flash banner op t.net zien.
Als het aan mij ligt ook meteen de laatste keer dat we een flash banner op t.net zien.