Waarom worden topics van irri's niet gedelete?

Pagina: 1
Acties:

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-02 14:37

collin

Who da man !!

Topicstarter
Ik begrijp niet waarom de topics van gasten als Fortigern thy King en daar ben ik weer deel x niet gewoon meteen gedelete worden! Natuurlijk niet meteen deleten als iemand onschuldig om een serial vraagt ofzo. die topics kunnen geclosed worden met een link naar de policies van GoT ofzo..
Maar die topics van 'ik ben er alleen maar mee bezig om tweakertjes te zieken' kunnen toch gewoon meteen gedelete worden? dan heeft die gast ook geen reden om terug te komen om te kijken wie er gereplyed heeft op zijn topic! En volgens mij gaat dan wel snel de lol van die gasten eraf.

Mijn iRacing profiel

• Sebastian
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
mee eens, zo zullen ook veel minder personen zich ergeren aan deze gasten, omdat ze de topics niet meer zien staan.

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Maar dan gaan ze posten waarom hun topic weg is...

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-02 14:37

collin

Who da man !!

Topicstarter
is het dan zoveel moeite om die ook te deleten? als het een echte irritante gast is, zoals die daar ben ik kneus, daar heeft toch niemand behoefte aan? Volgens mij heeft dat de volgende voordelen:

1. Niemand hoeft zich er meer aan te storen
2. De interesse van die etter zal ook afnemen, want hij krijgt geen aandacht meer omdat ze topics gedelete worden.
3. Hij wordt ook niet zo bekend als ze topics meteen pleite gaan

toch?

Mijn iRacing profiel

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Laatste tijd worden er al vaker topics verwijdert (net nog een terwijl ik een reactie Aan het tikken was) en persoonlijk vind ik het niet handig. Liever zou ik zie dat de topics gesloten worden, en eventuele posts die te ver gaan verwijdert worden (dus niet de hele topic). Op die manier weet iedereen wat er gaande is, en niet alleen de eerste twee die het topic toevallig wel gezien hebben.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Verwijderd

je kan ook zorgen dat je als moderator bepaalde posts kan 'nuken'. Er wordt dan een copie van de post ergens opgeslagen, alleen toegankelijk voor admins, en de post zelf op de site krijgt als inhoud "-- NUKED --". Als er gecontroleerd wordt op de consistentie van het nuken (de admins kijken wat de originele post als inhoud had), dan zal het allemaal wel niet uit de hand lopen (als iemand meer dan 1 keer misbruik maakt van nuken, dan verliest hij/zij gewoon de moderator status of zo).

• weedty435
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-01 10:17

weedty435

.-=WOT UnDeRgRoUnD MeMbEr=-.

ja,ja maar de lieve adjes doen een stap in de goede richting! zojuist werd er weer een topic gedeleted van die (irri) astra ,die probeerde een flame war te ontketenen tussen automodebielisten en tweakers en die werd errug snel gedeleted! thanx! Keep up the good work! :)

/me is happy :) :) :) :)

I'm busy with my new shell replacement login script, and it's almost foolproof: Yes means No and No means Yes. Delete all files [Y]?

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Die topic bedoelde ik ook, van mij had hij gewoon gesloten mogen worden. Dan kan iedereen zien wat voor een figuur Astra is. Nu kan hij 'ongestoord' zn gang blijven gaan.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• weedty435
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-01 10:17

weedty435

.-=WOT UnDeRgRoUnD MeMbEr=-.

tja,daar zit wel iets in ZERO
misschien zouden ze het moeten testen om die topics gewoon te ver-eren met een hangslotje.
en dan kijken we of er geen irri topics bij komen..
Kan je daarna nog altijd die topics deleten...

I'm busy with my new shell replacement login script, and it's almost foolproof: Yes means No and No means Yes. Delete all files [Y]?

• asmoday
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-05-2023

asmoday

1349

goh ik had nog niet eens gezien dat ie alweer weg was :)

maar ik heb er geen moeite mee >:)

Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul

Pagina: 1