Ik heb een goeie vraag. Hoe maak je een I-mode website? En wat voor exententie heeft zo'n bestand? En uit welke scripting- of opmaaktaal bestaat het?
Verwijderd
http://www.arsdigita.com/asj/imode/
hier staat het wel uitgelegd... net ff gevonden met google
"creating i-mode site"
hier staat het wel uitgelegd... net ff gevonden met google
"creating i-mode site"
Taal = CHTML.......moet ik me ook maar es in verdiepen dan
Verwijderd
Vooral nu I-mode naar nederland komt is het zeer handig om het te leren. Alleen jammer dat het nog steeds aardig beperkt blijft.
Die beperktheid houd je toch bij nieuwe diensten. Zal na een langere periode wel uitgebreider worden.Op vrijdag 21 december 2001 17:40 schreef jimius het volgende:
Vooral nu I-mode naar nederland komt is het zeer handig om het te leren. Alleen jammer dat het nog steeds aardig beperkt blijft.
Verwijderd
nee alleen internet connectie. Je moet wel even kijken naar je mime type settings voor die extentie.Op donderdag 30 mei 2002 17:19 schreef de-emotie-man het volgende:
Moet je voor imode een aparte server hebben ? nee toch ?
Je zet je site gewoon op een Linux of W2k server en je noemt de htmls ChtmlOp donderdag 30 mei 2002 17:19 schreef de-emotie-man het volgende:
Moet je voor imode een aparte server hebben ? nee toch ?
Er zijn alleen een paar simpele restricties, zoals bestandsgrootte en lengte x breedte
Je kunt een handleiding downen van www.imode.nl daar staat in welke tags je allemaal mag gebruiken en welke niet. Het gebruik van tables mag dus niet en er is maar 1 font beschikbaar etc etc... het is de kunst van het weglaten zullen we maar zeggen. Voor de rest werkt het gewoon hetzelfde als een normale html pagina.Je hebt alleen wat beperkingen qua afmetingen. Servers en dereglijke maakt niet uit. Als je site af is.. submit hem dan ff op http://www.startspot.nl dan kijk ik ff wat je ervan hebt gebrouwen
Hou er wel rekening mee dat de gebruiker betaald per kb of per byte dat weet ik niet.. en de meeste zullen zo rond de 200kb per maand ter beschikking hebben.. dus hoe het simpel en klein!!
Succes ermee!
Succes ermee!
The factory of the future will have only two employees, a man and a dog. The man will be there to feed the dog. The dog will be there to keep the man from touching the equipment.
Always be 2excite(d)
nog ff een (laat) vraagje over i-mode en chtml:
worden (op PHP/SQL gebaseerde) Javascript-includes in cHTML geaccepteerd of krijg je dan lelijke codes te zien?
worden (op PHP/SQL gebaseerde) Javascript-includes in cHTML geaccepteerd of krijg je dan lelijke codes te zien?
Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl
Verwijderd
vlgns mij staan heel veel oplossingen toch in "het grote i-mode topic" alhier op GOT.
ff search.
aha! [topic=472679/1/25]
ff search.
aha! [topic=472679/1/25]
offtopic:
trouwens er is ook al geconcludeerd dat i-mode toch wel een gigantische flop is
trouwens er is ook al geconcludeerd dat i-mode toch wel een gigantische flop is
Pagina: 1