Idee voor nieuw forum?

Pagina: 1
Acties:

• kevin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02-2024
Misschien is het een goed idee om een Netwerk/LAN/Systeembeheer forum toe te voegen?

Of zeg ik nu iets raars...

Verwijderd

Hmm er is inderdaad geen forum voor Netwerk/Lan maar je kunt natuurlijk gewoon naar Hardware algemeen gaan. Op zich geen slecht idee maar het is aan de Administrators om dit te beslissen.

Verwijderd

Ik pleur netwerk vragen vaak in Internet neer .. maar daar staan ze dan ook een beetje 'out of place' vaak ..

• collin
  • Laatst online: 18-02 14:37

collin

Who da man !!

Dat lijkt me inderdaad een goede aanvulling ja! Dan heppik er nog wel een paar :)

Ik zou ze nu bij Operating systems knallen(zijn meestal winnt vragen voor mij dan)

Ik stem voor! Dat lijkt me een heeeel interessant forum!

Mijn iRacing profiel

• kevin
Admins???

• Firefox
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-09-2024

Firefox

Een Vurig Vosje

Ik denk dat Hardware Algemeen (voor de netwerk kant) en OS (voor de Systeem beheerdkant) voldoende mogelijkheid bieden tot het ventileren van je vragen.

Ik zie met grote frequentie dit soort vragen hier langs komen, maar het diffrentieren van de fora wekt alleen maar meer raadsels op bij de beginnende tweaker.

Het moet wel een beetje overzichtelijk blijven. Op dit moment zijn er al naar mijn smaak teveel fora.

Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.

• kevin
mkay...

Verwijderd

Eigelijk zou je allemaal fora moeten hebben en met een cookie 't lijstje met fora laten zien die je zelf wilt. B.v. adminforum heeft niemand iets aan, bij andere staat spielerie in de weg. Met een cookie zou je dus de fora voor je neus krijgen die je zelf wilt en niet de 20 ofzo als nu, terwijl je de helft niet bekijkt.

Da's een ideetje van mij... :)
Pagina: 1