Hey,
Ik ben op zoek naar een: pulldownmenu dat heel simpel en grafisch te bedienen is. Wie kan mij helpen?
Ik ben op zoek naar een: pulldownmenu dat heel simpel en grafisch te bedienen is. Wie kan mij helpen?
Verwijderd
Bedoel je net zoals op www.tweakers.netOp vrijdag 21 december 2001 12:48 schreef Peter-Paul het volgende:
Hey,
Verwijderd
Verwijderd
Zoek dan maar maar de poster boven jou heeft een goede site gegevenOp vrijdag 21 december 2001 12:58 schreef Peter-Paul het volgende:
Ja, ik bedoel een grafisch: pulldownmenu als bij: http://www.tweakers.net/ .
Zou je die source niet eens bekijkenOp vrijdag 21 december 2001 12:58 schreef Peter-Paul het volgende:
Ja, ik bedoel een grafisch: pulldownmenu als bij: http://www.tweakers.net/ .
Sorry hoor, maar wat wil je hier nou mee bereiken? Je kan elkaar toch wel gewoon helpen...Op vrijdag 21 december 2001 12:51 schreef Nielsz een heel verhaal
hmm.. ik krijg een vaag vermoeden dat je mod wil wordenOp vrijdag 21 december 2001 12:51 schreef Nielsz het volgende:
Helaas, je geplaatste topic voldoet niet aan de eisen van Programming & Webscripting.
Er zijn een aantal eisen voordat wij een topic van jou gaan beantwoorden. Deze eisen zijn:
Een duidelijke titel
Deze omschrijft juist waar het topic overgaat, zodat de juiste mensen naar het topic getrokken worden.
Titels als "Belangrijk!", "Help", "Het werkt niet" zetten de toon al. Begin je topic met [php] als het over php gaat.
Is je programma in PHP geschreven, en gaat het niet over php maar over het algoritme, zet er dan niet [php] voor.
Kort gezegt: zet je probleem neer, niet de taal.
Geen huiswerktopics
De bedoeling van school is dat je er wat van leert. Dat heb je nu misschien nog niet door, maar wij snappen het wel.
Het is niet de bedoeling dat wij je opdrachten gaan maken zodat jij weer Quake kan gaan spelen.
Let op: In de faq staat dat je wel huiswerktopics mag starten. Het mag inderdaad, maar dat betekent niet dat wij jouw huiswerk gaan doen.
Je naam onder je post
Hiermee irriteer je ons, en geef je een signaal af dat je de FAQ niet heb gelezen, en daar hebben we een hekel aan.
De kans dat wij jou willen gaan helpen, terwijl blijkt dat jij niet eens ff de moeite hebt gedaan om die faq te lezen, wordt aardig klein.
Je post zelf
1) Deze heeft dezelfde regels als de titel. Dus duidelijk omschreven.
2) Taalfouten accepteren wij (wij zijn ook maar mensen),
"maar jullie motte mar ff kijke wat eran gedan ken worduh", dan kan je zeker vergeten dat je geholpen wordt.
3) Ook moeten wij een duidelijk stukje zien staan, met voldoende witregels ertussen. Leestekens (?,.;) staan echt op je toetsenbord hoor! Een onsamenhangende brab text gaan wij niet lezen, en je wordt niet geholpen.
4) Post geen regels code en zeg: het werkt niet. We weten toch niet WAT er niet werkt? Denk je nou echt dat wij dat gaan uitzoeken?
5) Post geen 300 regels code. Die lezen wij toch niet. Post alleen hetgene waar het over gaat. max = +- 20 regels. Zet er eventueel commentaar bij.
6) Gebruik [code] of [php] tags om je code.
Je houding
Wij zijn allemaal aardige mensen, en houden ervan om te discussieren over alles wat met 'het vak' te maken heeft. Als jij aankomt met een houding van:
"Hier word ik wel ff geholpen door die nerds", tja
Kort gezegt: wij willen je helpen, maar dan moet je je wel aan wat regels houden. Doe je dat niet? So be it, je probleem hoeft niet opgelost te worden.
Nielsz FAQ 0.4
Als ik al mod zou willen worden, zou ik dat net zoals jij in mijn ondertitel zetten.Op vrijdag 21 december 2001 13:11 schreef Goten het volgende:
[..]
hmm.. ik krijg een vaag vermoeden dat je mod wil worden
Verwijderd
Wow. Wat een verbetering. Hou je posts dan wel persoonlijk of vraag om een eigen sticky/FAQ-topic. Want als je deze lap elke keer gaat posten als iemand een tiepfoutje maakt wordt dat volgens mij niet zo gewaardeerd.Op vrijdag 21 december 2001 13:14 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Als ik al mod zou willen worden, zou ik dat net zoals jij in mijn ondertitel zetten.
Ik probeer het forum te verbeteren.
Staat er niet duidelijk in dan dat ik typfouten niet erg vind? Want die maak ik zelf ook veel.Op vrijdag 21 december 2001 13:16 schreef Courage het volgende:
[..]
Wow. Wat een verbetering. Hou je posts dan wel persoonlijk of vraag om een eigen sticky/FAQ-topic. Want als je deze lap elke keer gaat posten als iemand een tiepfoutje maakt wordt dat volgens mij niet zo gewaardeerd.
wordt hier iig wel gewaardeerdOp vrijdag 21 december 2001 13:23 schreef Nielsz het volgende:
Staat er niet duidelijk in dan dat ik typfouten niet erg vind? Want die maak ik zelf ook veel.
Maar goed, het blijkt wel weer dat mijn poging om het forum te verbeteren niet wordt gewaardeerd.
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Dit topic is gesloten.
![]()