Jup die zijn er inderdaad, en ze werken
Jep, daar zijn ps2 splitters voor..
Ik heb alleen geen idee waar je die dingen kunt krijgen, en ik heb ook de ervaring dat ze niet met alle laptops werken..
Ik heb alleen geen idee waar je die dingen kunt krijgen, en ik heb ook de ervaring dat ze niet met alle laptops werken..
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Ehm, Inmac is duurOp vrijdag 21 december 2001 12:38 schreef VincentB het volgende:
Wew, die dingen zijn nog best duur...
Informatique:
http://shop.informatique.nl/cgi-win/i.exe?A=511080
daar zijn ze ook 17,50
Okay dan. Op die site van Informatique staan trouwens een aantal namen van Notebook typen waarop ze werken. De Toshiba Satelite staat er echter niet bij. Zou het daarop ook werken?
Er is maar een manier om dat zeker te weten: gewoon proberen. Bij informatique (en de meeste andere webwinkels ook) heb je een zogenaamde 'afkoelperiode'Op vrijdag 21 december 2001 12:47 schreef VincentB het volgende:
Okay dan. Op die site van Informatique staan trouwens een aantal namen van Notebook typen waarop ze werken. De Toshiba Satelite staat er echter niet bij. Zou het daarop ook werken?
Mocht de kabel dus niet werken, dan kan je hem binnen 7 dagen terugsturen in originele verpakking. Je betaalt dan uiteindelijk wel de portokostenU heeft zich vergist of bent niet tevreden
We willen dat u volledig tevreden bent met uw aankopen bij Informatique. Het kan echter voorkomen dat u zich vergist hebt bij uw aankoop of dat u niet tevreden bent over de manier waarop de bestelling is verlopen. U kunt het product dan binnen 7 dagen retour sturen aan Informatique. Het product dient compleet te zijn en in oorspronkelijke en onbeschadigde verpakking te zitten. Producten die beschadigd of gebruikt zijn, komen niet voor restitutie in aanmerking. De kosten en het risico van het retour zenden zijn voor rekening van de klant.
Misschien, als je in de buurt van Den Haag woont, je ff bij Blue Plus langs kan gaan en daar ff kan testen. Anders zou je ff bij de lokale pc-boer moeten gaan rondsnuffelen.
* blackd gaat nu werken, dus verdere postings kan ik ff niet lezen...
Ik heb een splitter gekocht bij Blue Plus (is drie minuten fietsen van mijn huis), en kan vol vreugde mededelen dat ie werkt!
Bedankt voor jullie reacties, ook namens mijn oma!
Bedankt voor jullie reacties, ook namens mijn oma!
Pagina: 1