Ik heb sinds een jaar een Iiyama Vision Master 405 en tot een paar maanden geleden werktte die probleemloos.
Een paar maanden terug dus, kwam mijn ma mij vertellen dat beeldscherm raar deed.
Als je de pc aanzet en daarna het beeldscherm "floept" hij niet meer automatisch aan, maar heeft hij een zwart lopend beeld met rare verticale trillende lijntjes erop
Ik dacht dat het netvoedingskabeltje er niet goed inzat, maar dat maakte geen verschil.
Hij doet het 50% gewoon goed, maar alle andere keren moet je het beeldscherm een keer of wat aan en uitzetten voor hij aanfloept.
Gisteren moest ik zelfs rebooten om hem weer aan de praat te krijgen.
Geen groot probleem, maar wel rete irritant.
Heeft iemand hier ervaring mee, of weet iemand hoe het op te lossen is?
Betreffende videokaart: GeForce 2 MX 400 van MSI. (mocht dat van belang zijn)
Een paar maanden terug dus, kwam mijn ma mij vertellen dat beeldscherm raar deed.
Als je de pc aanzet en daarna het beeldscherm "floept" hij niet meer automatisch aan, maar heeft hij een zwart lopend beeld met rare verticale trillende lijntjes erop
Ik dacht dat het netvoedingskabeltje er niet goed inzat, maar dat maakte geen verschil.
Hij doet het 50% gewoon goed, maar alle andere keren moet je het beeldscherm een keer of wat aan en uitzetten voor hij aanfloept.
Gisteren moest ik zelfs rebooten om hem weer aan de praat te krijgen.
Geen groot probleem, maar wel rete irritant.
Heeft iemand hier ervaring mee, of weet iemand hoe het op te lossen is?
Betreffende videokaart: GeForce 2 MX 400 van MSI. (mocht dat van belang zijn)
edit:
Waarom is er geen spellingscontrole op Got?
Waarom is er geen spellingscontrole op Got?