Heb net een nieuwe plextor fikker bij Informatique gehaald. Ik had geen Ide kabels meer over dus ik vraag of er bij de OEM een kabel zit, nee dus. Dit is niet zo vreemd natuurliijk. Dus ik neem de Retail heb ik gelijk een kabel en een legale nero 5 voor 20 piek meer. Kom ik thuis blijkt er een lullig kort IDE kabeltje bij te zitten waarmee ik in mijn big-tower dus wijnig aan heb. Dit vind ik jammer, je betaald tenslotte genoeg voor de naam Plextor, en de rest van hun spullen zijn dan ook gewoon top-kwaliteit.
ik heb een plextor 12x oem en daar kreeg ik gewoon een ide kabel, audio kabel, schroeven en zelfs een tooltje om je cd eruit te halen als er geen stroom op staat bij.
Verwijderd
Bij mijn retail plexje zat ook een lang genoege IDE kabel voor my BIG tower, audio kabel schroefjes en cd met tools en cd met fik software plus handleiding.
Klopt hier iets niet van bij jou... check je manual wat er in de doos had moeten zitten, en ga dan terug naar de winkel. IDE kabels hebben wel een max lengte iets van 40-60cm geloof ik.... maar das lang zat voor een big tower
Klopt hier iets niet van bij jou... check je manual wat er in de doos had moeten zitten, en ga dan terug naar de winkel. IDE kabels hebben wel een max lengte iets van 40-60cm geloof ik.... maar das lang zat voor een big tower
Mijn kabel is net 30 cm. Maar die doos was gewoon netjes geseald ook de writer nog een keer apart. Had dus niet de indruk dat er iets miste.
De Plextor die ik enkele weken geleden bij Informatique besteld heb, had gewoon een hele normale IDE-kabel erbij zitten. Hij zit nog in z'n zakje.. ik heb genoeg van die dingen.
Siditamentis astuentis pactum.
Pagina: 1