Op vrijdag 21 december 2001 16:57 schreef Renegade het volgende:
De manier waarop je je edits brengt kunnen ook op een minder trollerige toonzetting.
Ok, nu ben ik toch wel erg benieuwd welke edits van zo trollerig zijn? Goed ik paste ze wel ff hier:
1) Edit: Hoezo overbodig? Sting praat mij gewoon na en dan is het ineens wel behulpzaam?
Is dit trollerig

Dat is meer mijn verbaasdheid over het puur slechte modereren op de FP.
2) Edit: Dus een correctie van mis-informatie is overbodig en foutieve informatie is inzichtvol
Het wordt steeds gekker hier.
Als het gros van de NT sys-admins zo kortzichtig denkt, dan is het ook niet zo gek dat het sterft van de NT related security breaches
Is dit trollerig

M.i. is dit gewoon een vraag plus een vrij logische reactie op een dergelijke moderatie.
3) Edit: Tsskk, wat nou flamebait?! Face the facts.
Wat GAWD en Ongelovige Thomas uitkraamden is gewoon onzin!
Is dit trollerig? Hooguit wat bot misschien, of zijn jullie helemaal niets gewend? Ik wil jullie best een cursus flamen en trollen geven, daar ik genoeg ervaring mee opgedaan in de laatste 10-12 jaar op usenet in de advocacy newsgroups e.d.

Als mensen je bijvoorbeeld op je (trollerige) toonzetting beoordelen, in plaats van op de inhoudelijke boodschap, lijkt het mij dat je er dan jouw probleem van hebt gemaakt, anders zouden ze je niet met een -1 troll belonen.
Bijvoorbeeld:
- M$ zuigt, gebruik toch Linux
klinkt anders dan:
- MS is niet het meest ideale product, maar misschien dat voor sommige mensen Linux een alternatief is
100% mee eens. En mij zal je ook niet betrappen op dergelijke postings (als in je 1e voorbeeld dus). Sterker nog, zelf heb ik ook een bloedhekel aan die 'geweldig onderbouwde" maar niets zeggende Linux zuigt cq MS zuigt kreten.
Misschien is het verstandiger om de volgende keer meteen je klacht hier te plaatsen, i.p.v. commentaar leveren in je reactie op de FP.
Tsja, maar het is niet de eerste keer dat het gebeurd en misschien kun je ook wel voorstellen dat je er af en toe gewoon erg moe van wordt...
Mensen zijn nog steeds geneigd om de waarheid persoonsondervindelijk te stellen. Voor de een is het een waarheid dat god bestaat, voor de ander niet. Het lijkt me een situatie waarin per persoon de waarheid anders zal zijn.
Ja, in sommige situaties is dat ook zo (zoals idd met religies), maar in gevallen als deze spreken de feiten (wat ik dus onder de waarheid versta) gewoon voor zich.
Als Pietje zegt "X kan niet", terwijl de fabrikant vermeld van wel, en dat ook nog eens overduidelijk aan te tonen is dat hetgeen dat de fabrikant vertelt ook daadwerkelijk zo is, dan kan Pietje wel fijn in zijn eigen waarheid geloven, maar de rest van de wereld weet wel beter (hoop ik)

Jouw versie van de waarheid hoeft niet noodzakelijk voor een ander persoon waar te zijn.

So true, maar dit is nu eenmaal geen filosofisch forum maar een forum voor tweakers (althans, dat pretendeert het toch te zijn?)