Ik heb een Epson Stylus Color 800, een printer met sublieme printkwaliteit. Nu wil ik bijvoorbeeld in Word de achtergrond van het blad helemaal geel hebben en zet ik de marges allemaal op 0, doe override, cancel fix etc. Dan blijf ik dus alleen aan de onderkant van het papier toch een marge houden van 2 a 3 cm.
Hetzelfde gebeurt als ik in Photoshop een afbeelding maak van 21 bij 29,7 cm, en deze geheel geel maak. Ik blijf die marge houden.
Ik heb alle instellingen in zowel de programma's als de printer nagelopen maar ik kan niet vinden waar ik dit kan wijzigen naar geen marge. In configuratiescherm->printers staat er bij de opties en prefs ook totaal 0,0 iets bij over marges.
Ik draai overigens WinXP Pro.
Hetzelfde gebeurt als ik in Photoshop een afbeelding maak van 21 bij 29,7 cm, en deze geheel geel maak. Ik blijf die marge houden.
Ik heb alle instellingen in zowel de programma's als de printer nagelopen maar ik kan niet vinden waar ik dit kan wijzigen naar geen marge. In configuratiescherm->printers staat er bij de opties en prefs ook totaal 0,0 iets bij over marges.
Ik draai overigens WinXP Pro.