Oplossing voor Warez RQ

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-02 14:29
Hoi,

Omdat de laatste tijd nogal veel warez worden gevraagd/aangeboden lijkt mij het volgende een mogelijke oplossing.

Ik heb een url van een warezforum. Als deze nou onder een verwijder of gesloten topic komt te staan gaan die lui daar wel heen. Lijkt me een elegante oplossing.

Of mag dit ook al niet... Er zullen altijd mensen zijn die vragen maar dit lijkt me een elegante oplossing.

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Maar een link naar een warezforum is toch ook illegaal????? Bovendien zou die link dan gepost moeten worden door de moderators (die de warezposting juist weghalen omdat het illegaal is), lijkt me niet echt een oplossing.

Verwijderd

Sure, denk je echt dat modereters

1) links naar warez-sites posten (wat niet mag)
2) gaan spammen (wat niet mag)

Dan kunnen de admins de moderators eruit gaan gooien

• Dezjay
Ja ok dat snap ik ook...

Maar: ze blijven toch komen... En zo stuur je ze ergens anders heen... die pagina bookmarken ze en ze doen ut hier niet meer

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-02 19:40

Tuinhark

Retro

Volgens mij is Dezjay alleen maar op zoek naar meer hits voor zijn bannertjes. >:) ;)

Verwijderd

Dezjay : Ik vind eigenlijk dat je als je je stoer genoeg vindt om deze site te bezoeken, je ook stoer genoeg moet zijn om je eigen warez te vinden!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-02 11:21

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Waarom mag je niet linken naar illegale zut ?
daar is laatst nog een heel gedoe over geweest, in finland of zo, daar mocht het dus wel! (zolang je het zelf maar niet host)

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Jawel, maar we zitten hier niet in Finland... (no offence)
We willen gewoon elk risico uitsluiten, en als we daarvoor ons helemaal suf moeten editen; so be it.

• Dezjay
Nou ja zeg... Tuinhark & Razorblade -> dat zijn dus echt waardeloze reply's.

Het is niet mijn forum.

Ik ken mijn eigen warez wel vinden hoor....

Het gaat me er gewoon om dat: zoals ik al zei die zooi hier weg gaat en naar een site gaat die er voor bedoelt is.

Aaargh! -> zo d8 ik dus ook ja

Als mensen nou eerst een lezen ipv meteen posten :(

Verwijderd

Ik vind het wel een raar idee, ik dacht er om eerlijk te wezen ook aan, maar ik had de guts niet om het te posten.

• Dezjay
Ik heb er ook een poosje over ged8 en dit lijkt mij de beste oplossing....

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik wil wel een apart forum hosten over die onderwerpen, een knappe jongen die mij wat maakt!
Ik heb zelf een behoorlijke kennis van rechten en wetten, en een forum is echt iets wat ze niet kunnen blocken!

Zegt u het maar!

Verwijderd

misschien mag je het nie posten als warezforum, maar een algemeen forum als http://pub7.ezboard.com/baudionewsinteractive waar ook warez gepost mogen worden is geen warez-forum

Verwijderd

[/spam]

• Dezjay
Ok... KAJ neem aan dat dit al eens is besproken... Jullie vinden het dus geen optie ok jammer...

Razorblade -> wordt een beetje zat van jou :(

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Havana, leuk en aardig die reactie, maar deze thread gaat juist over how and what to do with warezpostings.
Dus een beetje flauw om dan te linken naar de FAQ waaruit ik dan mag afleiden dat ik niks mag posten in die trend.
Pagina: 1