Taiyo Yuden cd spindel

Pagina: 1
Acties:

• urf
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Taiyo Yuden Spindel 80m 24X (100st)

Prijs /stuk fl 89.00
Prijs /5 fl 88.00
Prijs /10 fl 85.00
Prijs /20 fl 80.00

Gebruik: PSX/Data/Audio
Verpakking: Spindel 100st
Label: Blanco
Heeft iemand hier ervaring mee? Hoe zit het met de kwaliteit? Is het mogelijk om er cd-stickers op en plakken en op de cd te schrijven met een cd-marker?

Graag jullie reacties

Verwijderd

UTFS

Niet verwacht dat ik dat ooit zou zeggen :D

Maar goed even de search gebruiken, heb hier de afgelopen 2 weken al 3 topics over voorbij zien komen.

Zoekt en gij zult vinden! B-)

Verwijderd

Taiyo Yuden is de beste. Geen twijfel mogelijk :), maar kodak is ook heel erg goed.

• urf
  • Niet online
Dat de cd's opzich goed zijn weet ik wel. Maar het gaat mij erom of de bovenlaag wel goed is om op te schrijven / te beplakken.

En kan je er ook audio goed op branden?

edit:
paar typefoutjes :)

Verwijderd

Ben nou de Parrot cdr's aan het gebruiken (www.forcys.nl = 120 stuks a fl 150.- incl jewelcase of www.anl.nl = 100 stuks op spindel a fl 93.- Prijzen incl. btw). Deze schijfjes komen uit de taiyo fabriek en zijn als beste getest PC Active en Chip.

• d-motion
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-04 00:37

d-motion

zow... en dan nu...

Kun je er mischien ook een link bij plakken?

Tayo Yuden was mijn eerste brander ! :)BW-50 ofzo...

Heeft ongeveer 4000 cd's uitgehouden... En de meeste merken maken gebruik van hun cd's. :)

WWW.RC5.NL

Verwijderd

Op vrijdag 21 december 2001 13:01 schreef Raptor het volgende:
Taiyo Yuden is de beste. Geen twijfel mogelijk :), maar kodak is ook heel erg goed.
Idd, vooral kodak gold :) echt super sterk.

Verwijderd

Op vrijdag 21 december 2001 18:08 schreef Prang het volgende:
Kun je er mischien ook een link bij plakken?

Tayo Yuden was mijn eerste brander ! :)BW-50 ofzo...

Heeft ongeveer 4000 cd's uitgehouden... En de meeste merken maken gebruik van hun cd's. :)
Wij zijn hier toch niet stiekem illegaal aan het kopieren heh? :z

Verwijderd

Op vrijdag 21 december 2001 13:08 schreef qweenix het volgende:
Dat de cd's opzich goed zijn weet ik wel. Maar het gaat mij erom of de bovenlaag wel goed is om op te schrijven / te beplakken.

En kan je er ook audio goed op branden?

edit:
paar typefoutjes :)
Erop schrijven is geen probleem, maar met beplakken moet je wel uitkijken of het egaal is beplakt (dit geldt voor alle cd's). Want anders gaat het slingeren en dat is natuurlijk niet de bedoeling :+ ...

Over audio... wat denk je zelf van ;). Meestal ligt het aan de cdbrandprogramma's, Easy CD Creator is heel erg berucht om tikken in de audio e.d. Zelf gebruik ik Nero of EAC (Exact Audio Copy). Ik hoop dat het voldoende is...

• pimpimmers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb vorige week net 2 spindels Taiyo Yuden 80m 24X A-Quality gekocht ik heb een hele tijd zitten twijfelen maar ze zijn echt super de best of de best echt.

Ik heb nu 50 cd's gebrand en geen één fout allemaal op 24x gebrand cd's worden goed gelezen door alle cd-roms/dvd iets instaleren van cd gaat sneller dan ooit dus KOPEN !!!

Boven laag is heel goed je kan er gewoon op schrijven je moet ze echt niet vergelijken met andere blanco cds

• urf
  • Niet online
Ik heb net een spindel besteld. Nu maar hopen dat ze gauw komen! :)

Wat mij betreft mag er een slotje. :)

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-04 20:24

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

heb ik nou vreemd gekeken ? gisteren stonden ze op 99,- dag daarvoor was 16x voor 89,-. nu dus weer 24x voor 89,-

ach, heb er hier nog wel een paar liggen. bestel er meestal 5 (past precies in een doos) samen met een aantal vrienden.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Pagina: 1