Sony 71 cm 100 Hz breedbeeld voor fl. 1200,-

Pagina: 1
Acties:

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:17
Bij de Media Markt doen ze de Sony 71 cm 100 Hz breedbeeld modellen weg voor 1200,- De adviesprijs is 2999,- Dit zijn de tv's die over de hele wand hingen boven alle andere tv's. Ze worden verkocht zonder doos, etc. en hebben natuurlijk zolang ze daar hangen (denk 1 - 1,5 jaar) elke dag aangestaan tijdens de openingstijden van de winkel (en misschien wel 24 u/p/d, maar dat weet ik niet) Nou is mijn vraag of het slecht is voor een tv als hij zolang aanstaat? Of is het net als met computerapparatuur dat het aan/uitzetten slechter is als het aan laten staan?

Als iemand hier iets op weet, dan hoor ik dat graag, want een 100 Hz breedbeeld misstaat zeker niet op mijn slaapkamertje ;) Ook als iemand hem heeft (van deze actie of een nieuwe) dan hoor ik graag wat ervaringen.

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-05 20:04
Het kan niet echt gezond zijn als ze zo lang aangestaan hebben. MAAR, wat voor garantie geeft de MediaMarkt? Als die goed is, dan maakt het misschien niet zo veel meer uit dat ze wat ouder zijn.

https://www.strava.com/athletes/10490675

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:34

JvS

Ik heb hem zelf ook

Het zat erin dat ze een keer allemaal verkocht zouden worden. Ik vind de prijs eigenlijk een beetje tegenvallen, aangezien een 71cm 100Hz tv nu echt geen 3000 piek meer kost (verkapte korting)...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp