IRax kost 50 en IRman 65 piek, zijn deze produkten hetzelfde? Of is er nog een reden om een IRman te kopen?
Way to go, als spec etc hetzelfde zijn, ga ja uiteraard voor het best te tweaken modelOp vrijdag 21 december 2001 10:42 schreef SiCnEsSs het volgende:
Ik heb lichte voorkeur voor de IRax, er zit een LED in en die kan je natuurlijk moddengroen -> blauw
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
dit is de site van de maker van de IRman
Verwijderd
Héhé, Irax Rulezzz
De Proggies werken, mijn voorkeur gaat wel uit naar de progs op de site van gadgetdelivery (girder & IR Assistent).
Ik had alleen problemen met afstandsbedieningen (heb er ook een topic van), ik had daarvoor ook nog contact opgenomen met gadgetdelivery, ze hadden netjes een mailtje teruggestuurd en ik had dus net de pech dat ik een paar verkeerde AB's heb, maar ik heb nou een universele voor een paar tientjes, alles werkt wel goed, maar ik denk dat ik dit probleem ook zou hebben gehad met de Irman, want daar zit d8t ik dezelfde sh*t in en een blij stikkkertje erop, maar geen ledje...
En je hebt totaal geen gesh*t met drivers ofzow, gewoon erin douwen, progie installeren en relaxen
De Proggies werken, mijn voorkeur gaat wel uit naar de progs op de site van gadgetdelivery (girder & IR Assistent).
Ik had alleen problemen met afstandsbedieningen (heb er ook een topic van), ik had daarvoor ook nog contact opgenomen met gadgetdelivery, ze hadden netjes een mailtje teruggestuurd en ik had dus net de pech dat ik een paar verkeerde AB's heb, maar ik heb nou een universele voor een paar tientjes, alles werkt wel goed, maar ik denk dat ik dit probleem ook zou hebben gehad met de Irman, want daar zit d8t ik dezelfde sh*t in en een blij stikkkertje erop, maar geen ledje...
En je hebt totaal geen gesh*t met drivers ofzow, gewoon erin douwen, progie installeren en relaxen
Verwijderd
Die opmerking kan natuurlijk niet he... Een echte tweaker tweakt hem hoe dan ook welOp vrijdag 21 december 2001 10:42 schreef SiCnEsSs het volgende:
Ik heb lichte voorkeur voor de IRax, er zit een LED in en die kan je natuurlijk moddengroen -> blauw
waarom "Op zaterdag 29 december 2001 22:18 schreef Serious Devil het volgende:
Een echte tweaker bouwt hem ook zelf, met schema van het internet
is erg simpel te doen hoor..kost je nog geen hfl 10 aan onderdelen
Een beetje tweaker weet ook dat de IRax/IRMan aan onderdelen veel meer dan 10 piek kost. Jij gaat uit van een WinLirc-versie, die alle IR codes ruw aanlevert. Gevolg: hogere belasting en kleinere nauwkeurigheid. Om nog maar te zwijgen over de uitwerking van het geheel: een zooitje onderdelen in een brakke connector achter op je pc is ook niet alles...Op zaterdag 29 december 2001 22:22 schreef Cutebritney het volgende:
[..]
waarom "" ?
is erg simpel te doen hoor..kost je nog geen hfl 10 aan onderdelen
Het is wel zelf te maken, maar dat kost je 25 piek aan onderdelen, een PIC programmer en een beetje handigheid en geduld.
Sorry van het kicken van dit topic.
Ik wil zon ding ook bestellen maar hij staat niet meer op de site
http://www.gadgetdelivery.nl/products.php
Wat nu?
Ik wil zon ding ook bestellen maar hij staat niet meer op de site
http://www.gadgetdelivery.nl/products.php
Wat nu?
hier nog 1
ik wil hem ook bestellen, is hij weg..
ik heb al flink lopen zoeken naar een andere (web)winkel die hem verkoopt, maar kon niks vinden (of ik kan niet zoeken)
of zijn er (betere?) alternatieven?
ik wil hem ook bestellen, is hij weg..
ik heb al flink lopen zoeken naar een andere (web)winkel die hem verkoopt, maar kon niks vinden (of ik kan niet zoeken)
of zijn er (betere?) alternatieven?
A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT
heb nu een irman onder mijn monitor 
ben er dik tevreden mee vooral omdat ik al een hoop marmitek spullen heb
kan nu dus ook mijn pc vanuit elk punt in huis bedienen en overal een divx'je kijken
(natuurlijk een kopie vanaf mijn eigen dvd
)
ben er dik tevreden mee vooral omdat ik al een hoop marmitek spullen heb
kan nu dus ook mijn pc vanuit elk punt in huis bedienen en overal een divx'je kijken
A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT
Ik wil die IRax met letje hebben, maar ik kan m dus mooi niet meer vinden bij www.gadgetdelivery.nl. Alleen maar de IRman
jaja goh goh,heb even geen inspiratie
O ja berichtje van GadgetDelivery
De IRax is wegens leveringsproblemen inderdaad uit ons assortiment gehaald.
De IRMan is een prima vervanger: het heeft dezelfde eigenschappen en is
geheel compatible met de IRax.
Met vriendelijke groet,
GadgetDelivery
jaja goh goh,heb even geen inspiratie
Pagina: 1