Ik heb een heel vaag probleem; als ik 's morgens m'n pc aanzet, maakt de koeler van m'n voeding de eerste paar minuten enorme herrie. Het lijkt wel alsof ie aanslijt als ie koud is. Na een tijdje houdt het ook zo weer op. Iemand een idee om het aanslijten in het begin te voorkomen?
Verwijderd
hier hetzelfde, toen hoorde ik van iemand, als je de kast iets naar voren trekt dan zal het minder worden, en klopt wel, als ik de kast iets meer van de muur aftrek dan komt het minder vaak voor die herrie in het begin.
Fannetje eruit slopen ... dan op de plek waar de kabeltjes naar binnen gaan (de fan dus) het stikkertje half lostrekken, en dan een beetje naaimaschine olie in het gaatje gooien 
Laat hem niet te lang RAMMELEND draaien want dan heeft de OLIE ook geen zin meer
SUC6
Laat hem niet te lang RAMMELEND draaien want dan heeft de OLIE ook geen zin meer
SUC6
Dan heb je kans dat ie binnenkort echt MOL is
Die van m'n broertje loopt ook telkens aan, gewoon een klap achterop en hij houdt op.
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
Ik heb het als de kast scheefstaat. Aan de linkerkant papiertje ondergedaan, en opgelost!
Een keertje de stofzuiger achterop de voeding (en aan de binnenkant ook evt. voor de luchtgaten) wil ook nog wel eens wat uitrichten. Zo'n voeding vangt echt stof, na verloopt van tijd
. En verder: inderdaad een beetje smeren of eventueel een nieuw ventilatortje erin
Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
Pagina: 1