Ik verbaas mijzelf regelmatig over de gedachten van mensen hier op GoT W&L...
"Ik zie geen nut van mijn bestaan..."
"Als je dood bent, ben je nooit meer depressief..."
"Waarom zou ik nog verder leven..."
What the f*ck is wrong with you people???
Jullie vragen je continu af waarom je bestaat. Accepteer dat nou gewoon een keertje. Dat maakt het leven een stuk prettiger. Iedereen denk altijd maar na over alles. Dat moet je niet doen want dan word je fokking depressief!
Sjezus... lighten up man!
Sommige mensen kunnen echt nergens lol aan beleven!
Ik begrijp dat ik hierop een hoop reacties kan verwachten van mensen die het niet met mij eens zijn enzo... maar kijk eens goed rond op dit forum! Posts over 'de dood vrezen, ja of nee' vind ik een beetje jammer.
Heb je dan helemaal niks meer om voor te leven ofzo? Geen enkele kennis, vriend, vriendin, familie, etc...
Trek er dan eens op uit. Verandering van plaats kan al een hoop schelen. Bekijk de wereld van de andere kant. Waardeer je leven! Voor mijn part vertrek je voor drie maanden naar Australië ofzo... wedden dat je dan ineens heel anders tegen de wereld aankijkt.
Of ga vrijwilligerswerk doen in Afrika. Dan kan je weer waarderen wat je hebt.
Mensen... wordt eens wat positiever!
"Ik zie geen nut van mijn bestaan..."
"Als je dood bent, ben je nooit meer depressief..."
"Waarom zou ik nog verder leven..."
What the f*ck is wrong with you people???
Jullie vragen je continu af waarom je bestaat. Accepteer dat nou gewoon een keertje. Dat maakt het leven een stuk prettiger. Iedereen denk altijd maar na over alles. Dat moet je niet doen want dan word je fokking depressief!
Sjezus... lighten up man!
Sommige mensen kunnen echt nergens lol aan beleven!
Ik begrijp dat ik hierop een hoop reacties kan verwachten van mensen die het niet met mij eens zijn enzo... maar kijk eens goed rond op dit forum! Posts over 'de dood vrezen, ja of nee' vind ik een beetje jammer.
Heb je dan helemaal niks meer om voor te leven ofzo? Geen enkele kennis, vriend, vriendin, familie, etc...
Trek er dan eens op uit. Verandering van plaats kan al een hoop schelen. Bekijk de wereld van de andere kant. Waardeer je leven! Voor mijn part vertrek je voor drie maanden naar Australië ofzo... wedden dat je dan ineens heel anders tegen de wereld aankijkt.
Of ga vrijwilligerswerk doen in Afrika. Dan kan je weer waarderen wat je hebt.
Mensen... wordt eens wat positiever!