Toon posts:

Favorite "Finish him/her" move

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vroeger was ik te dom om er iets leuks van te maken, maar na een tijdje kon ik dan toch een gave finish move: Sonya in stukjes hakken met mijn zwaardjes, hahaha >:)

Ben er nooit achter gekomen hoe ik dat nou deed, maar goed: wat is jullie fav. move?

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10:46

johnwoo

3S-GTE

T is te lang geleden om me dat nog te herinneren :o maar ik weet nog wel dat het een Fatality heet :)

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Is inderdaad lang geleden, volgens mij met scorpion, die ruggegraat eruit trekken, staat me iets van bij iig.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Soul Caliber; met Astaroth je opponent meesleuren aan je axe en em dan zo de lucht in te werpen dan ie naast de arena viel... :D

Tekken 3; Die move van Yosimitsu, dat ie zichzelf doodstak en tegelijk ze oponent mee ten onder nam... >:)

DBZ: Final Bout: Dikke Kamehameha battle, lekker op je playstation button bashen en dan winnen... :D

Signature?

Verwijderd

Liu Kang in MK2

Dat hij dan in een draak veranderde en het halve lichaam van de tegenstander er af beet.

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-12-2025
Er staat me ook iets bij uit MK 1 dat iemand (Kano?) zijn gezicht eraf trekt en dan vlammen spuugt uit zijn doodshoofd en de tegenstander flambeert.

ook leuk. :)

https://www.strava.com/athletes/10490675

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-01 20:30

Speedpete

was barman

Killer Instinct Gold : Fulgore die zichzelf een maatje groter maakt en de concurrentie kapotschiet. :)

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

• jelmo
  • Laatst online: 03-11-2025

jelmo

A.K.A. jelmo

Mij staat bij MK I me nog iets bij van raiden...

Met een Electrische nekslag het hoofd van de tegenstander van zijn romp schieten >:)

mocht iemand de move willen weten, vooruit, vooruit, vooruit, slaan ! :)

I don't ride fast, i fly low

• Symphony-X
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-02 13:40
=> Spel met de coolste\meest vernieuwende characters:

-= ETERNAL CHAMPIONS=- -op de megadrive-

1. Eternal Champions (megadrive):
de stage-deathmove van 'Midnight'

Een helikopter vloog over en schoot een stel raketten af op de ongelukkige >:)

2. Eternal Champions:
de stage deathmove van 'Trident'

Een stelletje vage planten boorden zich in het slachtoffer om hem vervolgens naar beneden te trekken.. BRUUT!

wat een game ;(

" Play the violent strings of my symphony "

Verwijderd

Tofste deathmove:

MK 2: Johny Cage die het bovenlijf van zn tegenstander eraf rukt en die op de grond smijt....

• Mike78
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:37

Mike78

Always

Op vrijdag 21 december 2001 12:11 schreef GoldieLox het volgende:
Er staat me ook iets bij uit MK 1 dat iemand (Kano?) zijn gezicht eraf trekt en dan vlammen spuugt uit zijn doodshoofd en de tegenstander flambeert.

Was van Scorpion. :)

24 uur per dag, 24 biertjes in een krat. Toeval?

Verwijderd

Op vrijdag 21 december 2001 12:11 schreef GoldieLox het volgende:

dat was Scorpion

de "head-eter" van Reptile was ook leuk :)

• Rexomnium
  • Laatst online: 04-02 14:25

Rexomnium

Vincam aut moriar

Jaaa was altijd cool met MK... Vooral als je fatality niet lukte. Deed je: naar voren, naar voren, naar achteren, B+naar voren (bijvoorbeeld) in plaats van: naar voren, naar voren, naar voren, B+naar achteren, gaf je je tegenstander zo een hele lullige lowpunch waardoor hij neerviel.

Hehehe ja dat was humor..

volgens mij ben ik de enige die dit grappig vind :)

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Verwijderd

Ik deed nooit aan fatalities of animalities, ik deed altijd een:

BABALITY :D

Verwijderd

mmm ik herrinner me nog iets van MK (volgens mij scorpion) dat ie dan verdwijnd en weer verschijnt in je tegenstander waardoor die uit elkaar spat

BLOODY! >:)

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-12-2025

itsgreen

Large and in charge

De Fatality van SubZero In MK 1

• Devil N
  • Laatst online: 28-10-2025
Op vrijdag 21 december 2001 13:32 schreef DjeV het volgende:
mmm ik herrinner me nog iets van MK (volgens mij scorpion) dat ie dan verdwijnd en weer verschijnt in je tegenstander waardoor die uit elkaar spat

BLOODY! >:)
Da was Shang Tsung.
Nog een leuke van Shang Tsung in MK2, zijn Ultimate Fatality (hij heeft er daar 3): Houdt LP 30 seconden ingedrukt (of houdt 'm gewoon ingedrukt vanaf 't begin van de match), ga naast je tegenstander staan, en laat LP los. Fwoem! Tsungie verandert ff in Kintaro en slaat 't bovenlichaam van z'n tegenstander eraf >:)

Verwijderd

De gekste Fatality aller tijden was toch wel van Kung Loa in MK2: Hij pakte zijn hoed en roste je tegenstader van boven tot beneden netjes doormidden. :9~

• Devil N
  • Laatst online: 28-10-2025
Op vrijdag 21 december 2001 19:25 schreef Myztic424 het volgende:
De gekste Fatality aller tijden was toch wel van Kung Loa in MK2: Hij pakte zijn hoed en roste je tegenstader van boven tot beneden netjes doormidden. :9~
Oeeeeeeh ja, das ook een van mijn favorieten. En lekker simpel uit te voeren ook ;)
Ook een gouwe ouwe: Baraka in MK2, spiest je tegenstander ff lekker op z'n messen, terwijl het slachtoffer nog wat stuiptrekken maakt >:)

Verwijderd

killer instinct van fullgore dat ie zijn guns uit zijn hasses haalt en je dan neermaait :)

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-12-2025

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Nog steeds die van Kano in MK1 en volgens mij ook in MK3 dat ie het hart uit z'n tegenstander rukt ala indiana jones :P

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

• flippy
  • Niet online

flippy

Alle rechten voorbehouden.

je kan natuurlijk ook gevaarlijkere dingen doen zoals:
gummetjes slijpen
pingpongballen gooien
vliegtuigjes vouwen

die jeugd van tegenwoordig..... >:)

o ja de mijne was van the duke himself:
een oog door de goal van een football veld
nie echt een fatalaty(hollants :) ) maar zel cool :)

wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07-2025

Dracul

Ooh yeah!

Mortal Kombat 4 : Raiden die zijn tegenstander optilt en zijn tegenstander uit elkaar laat knappen door middel van zijn door bliksem verkregen elektriciteit.

Mortal Kombat 2 : Barakka die zijn tegenstander op zijn Blades laat zakken.

Verwijderd

Mortal Kombat 1 : Sub-Zero die z'n tegenstander bij de keel pakt en in 1 ruk z'n hoofd eraf trekt, en vervolgens zich naar de camera keert met dat hoofd in z'n hand waar nog een complete ruggegraat aanhangt >:) :D :P was iets van 8 jaar toen ik die per ongeluk ontdekte, schrok me kapot :D , was iets van voren, onder, high punch ofzo

edit:

dit is een plaatje van deze move uit Mortal Kombat 4 ofzo (in deel 1 zag ie er beter uit imho :Z ) :

http://gpp.netfirms.com/gamearticles/horrificdeaths_04.jpg

En hier nog 2 van de vette fatality van Johnny Cage in MK1 waarbij hij met een uppercut z'n tegenstander onthoofdt, waarna dat hoofd heel veel meters hoog de lucht invliegt en daarna nog een paar keer op de grond stuiterd >:) :D waarna Cage z'n bekende 8-) move doet :P

http://www.classicgaming.com/features/articles/violence/mk.jpg

http://www.hkfilm.net/mortfat.jpg

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-12-2025

itsgreen

Large and in charge

jih klopt mega goed is die :) like i said , the best one :)

kmoes net denken aan reptile, onder de brug, bij de stekels kon je tegen em vechten als je 2 keer perfect had ofzo kweet het nie meer...

• WILDEAAP
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-08-2021

WILDEAAP

De aap heet Wil...

Die ene die in een draak veranderde en de tegenstander op at Fatality >:) (MK) Of dat je hem in die pinnen kon gooien, kon alleen maar in The Pit ofzo

De vos loopt door het bos.

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:43

heuveltje

KoelkastFilosoof

duke nukem 3d: iemand verkleinen tot 8 cm hoog, en dan verpulveren onder je combat boots :)

ok geen mk. maar hij was wel finished :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:14
Op zaterdag 22 december 2001 01:29 schreef WILDEAAP het volgende:
Die ene die in een draak veranderde en de tegenstander op at Fatality >:) (MK) Of dat je hem in die pinnen kon gooien, kon alleen maar in The Pit ofzo
Liu Kang :)

• Boekster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-01 15:25

Boekster

Naimoholic

In MK2, Waar jaxx de armen van z'n tegenstander eraf rukt. Vooral de straaltjes bloed erna zijn erg gedetailleerd :) . <--, <--, <--, <--, x Dacht ik.

Music Addicted

Pagina: 1