Toon posts:

Welke nieuw mobo voor celly 800

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een asus P3V4X moederbord, maar wegens vele problemen ermee(en het feit dat mijn pa mijn nieuwe mobo betaalt) zoek ik een nieuw mobo. rond de 300 gulden. het liefst een asus. Met 4* DIMM. en support voor mijn de rest van mijn hardware.
Mijn specs staan onderaan.
en is het verstandig om een Tuatalin moederbord te kopen? ik wil hem weer gaan overklokken(naar minimaal 1000).
:? :?

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-07 20:06

Stropdas

Insert subtitle here

Op vrijdag 21 december 2001 09:25 schreef THE_VLADIMIR het volgende:
Ik heb nu een asus P3V4X moederbord, maar wegens vele problemen ermee(en het feit dat mijn pa mijn nieuwe mobo betaalt) zoek ik een nieuw mobo. rond de 300 gulden. het liefst een asus. Met 4* DIMM. en support voor mijn de rest van mijn hardware.
Mijn specs staan onderaan.
en is het verstandig om een Tuatalin moederbord te kopen? ik wil hem weer gaan overklokken(naar minimaal 1000).
:? :?
Met een Tualatinbord kan je later nog een snellere CPU op het bord zetten. Voor 135 euro vind je niet snel een nieuw Asusbord denk ik. Misschien kan je ook kijken naar andere merken. Er was laatst opde frontpage vant.net een revieuw van enkele Tualatinborden

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Verwijderd

Topicstarter
Zou een Celeron hier ook op passen?
http://www.msi.com.tw/products/mainboard/mainboard.php?model=MS-6321

Staat er niet bij. Ik kan hem krijgen voor 400 gulden, de moeite waard lijkt mij. als het werkt.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-08 09:18
Mjah, ik neem aan dat een celly 800 daar wel op gaat werken.

2 celerons gaan daar niet op werken.. (de celeron kan geen smp), dus als je echt gebruik wilt maken van dat bordje zul je er 2 PIII's op moeten zetten..

En voor zover ik weet kun je er ook geen tualatin's op kwijt!

Verwijderd

Abit ST6 , beste p3/celeron2/tualatin bord dat er is weet aleen niet zo snel hoeveel dimm sloten ie heft.

Mijn MSI 6337 v5 heeft er trouwens wel 4 , en is in princiepe het zelfde bord als de abit, aleen minder OC functies in de BIOS.

my 2 euro cents

bord kost trouwens "slechts" 265,- errug net bord voor een hele nette prijs dus

• SmidsY
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:12

SmidsY

hallo!?.............

Ik raad je het volgende bordje aan.

1251 ECS Via-Chip Fc-pga 133 MHz. 1 agp/5 pci / sound Fl. Fl. 200,81

Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

persoonlijk heb ik goede ervaringen met de ASUS TUV4X :)
redelijk goedkoop (rond de 250 piek) en heeft 4x dimm en tualatin ondersteuning.

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Verwijderd

neem de tusl-c van asus kost je 310 piek incl verzendkosten en je kan als je de geugen aan kan op 170mhz laten lopen
ja dat kan ik heb het zelf gezien ! wreed hard lopt dat met een gf3 ti 200 >:)

Verwijderd

nadeel van de 2 bovenste reply's (na mijn laatste) vind ik dat de moederborden uitgerust zijn met een via chipset, waar ik persoonlijk geen fan van ben gezien stabiliteit, drivers en performance..

• MXL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-05 08:17

MXL

Volgens mij is de tusl serie van asus toch echt een intel chipset.

Laat maar, ik snap al wat je bedoelt.