Link naar illegale content

Pagina: 1
Acties:

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Dat was zeker die link naar CDfreaks?
Die is al gekilled :)
evengoed bedankt voor de tip.

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 17:46
Hehe, je hebt tegenwoordig een dagtaak aan het killen van illegale content :)

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
LOL!

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

Waarom is deze link verwijderd? Niet illegaals aan zie onderstaande quote, of is het alleen maar omdat PcDealer dat nodig vondt???

Original quote by DoMiN8ToR [Admin]:
Op het moment is de site naar mijn weten geheel legaal, enige tijd geleden heeft een advocaat van Macrovision (de makers van SafeDisc) de site nagekeken, en volgens hem deden we ook niets strafbaars, ook de copy protection scanner is geheel legaal.

Sinds enige tijd posten we dan ook geen serials en cracks meer, en vragen we jullie omdat ook zo weinig mogelijk te doen. Het gaat nu goed met de site, en we willen het niet op het spel zetten voor dergelijke dingen, er zijn immers andere sites die dit veel beter kunnen (cdr..t en asta..a)

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ik heb de link gevolgd, en kwam op een board uit met verschillende sub-forums over warez, serials en dergelijke in de omschrijving.
Als zij ineens zo lief zijn geworden, laten ze dat dan ook merken door aanpassing van de _hele_ site.
Ik ben niet verder gaan kijken, omdat ik genoeg gezien had.

Verwijderd

(http://...../cgi-bin/Ultimate.cgi)
General Chat
General CD Chat
Troubleshooting
Hardware forum
Console & Games Chat
Development Forum
Distributed RC5 Forum
CD Freaks Trading Forum
Language Dependant
Dutch: General Questions
Dutch: Serious Questions & Answers
Italian: General Chat
Italian: Serious Questions and Answers
Feedback
CD Freaks Admins/Mods only

(http://gathering.tweakers.net/cgi-bin/Ultimate.cgi)
Stuffis Generalis
Nieuws, Sport & TV
Wetenschap & Levensbeschouwing
Internet
Dutch Power Cows
Hardware Algemeen
Processors, Mobo's & Overclocking
Videoplanken & Beeldkanonnen
Audio & Video Forum
Software Algemeen
Operating Systems
Spielerij
Webdesign (HTML & Graphics)
Programming & Website scripting
Lieve Adjes
Tweakers.net Moddereter Forum
GoT Admin & Moderator forum
Tweakers over tweakers onzin forum

Zoek de overeenkomsten............
Typisch UBB Forum als je het mij vraagt.

De link die ik gegeven heb naar cdfreaks is dus gewoon een link naar een ander UBB Forum, niks illegaals. Dus had niet verwijderd hoeven te worden. Als je dingen wilt verwijderen moet je ff naar het software/hardware forum hier op gathering of tweakers kijken. Regelmatig vragen over hoe je een 'legale' backup moet maken. momenteel 1tje over illegale PSX cd.

p.s. btw. hoeft 'm niet terug te zetten, erger me gewoon aan het schijnheilige gedrag van PcDealer hier, net of hij geen illegale versie van Win98/NT, MSOffice en of Photoshop heeft.

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Tclient:

Op de site stond een link naar een forum en zoals Kaj zelf ook al aangeeft stond daar zooi over "warez" en meer van die shit.

Hoe weet jij nou wat voor software ik heb?
Ik heb dus alleen legale software, period!

Er zijn nog steeds mensen op deze wereld met principes. Als jij dat schijnheilig wilt noemen, jouw probleem.

• Elissen
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-02 19:59
Het is juist goed dat PcDealer er wat van zegt, want Tweakers.net kan er een boete voor krijgen en dat zou zonder zijn van het geld.
En wees eerlijk, het hoort toch niet zo...

Verwijderd

- Ik kan me dus niet voorstellen dat er thuisgebruikers zijn die betalen voor grote paketten als photoshop e.d.
- Het verwijderen van links naar in dit geval een UBB, dus links die naar links verwijderen dus onzin, want als je maar lang genoeg doorlinkt op internet kom je altijd wel op iets illegaals.
- Zorg eerst dat de zaken op tweakers net in orde zijn en ga dan pas klagen over een ander UBB.
zie:
(http://gathering.tweakers.net/Forum7/HTML/003785.html)
(http://gathering.tweakers.net/Forum7/HTML/003771.html)

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:07
Tclient, Tweakers kan een boete krijgen voor het linken naar warez sites en daarom sluiten ze die topics. Daarbij komt ook nog dat het überhaubt niet mag, dus de admins en moderators zijn gewoon consequent.
Dit is dus geen situatie "mag het of mag het voor deze keer wel". Het mag gewoon niet!
Ik kan me dus niet voorstellen dat er thuisgebruikers zijn die betalen voor grote paketten als photoshop e.d.
Dan doen ze ook niet allemaal, maar daarom hoef je nog geen links te plaatsen, daar kun je altijd nog ff ICQ voor aanzetten en het gewoon ff vragen.
Het verwijderen van links naar in dit geval een UBB, dus links die naar links verwijderen dus onzin, want als je maar lang genoeg doorlinkt op internet kom je altijd wel op iets illegaals.
Dan link je toch gewoon ff via een andere site?

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Ik heb dan ook geen Photoshop, maar Paint Shop Pro en een Corel combipakket (Fl. 99.-)

Pagina: 1