-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Move HA->OM
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Hehe, ik zit op mijn werk. Ik ga dat ding niet uit elkaar halen. Ik heb al eerder iets gesloopt. IT kent mij nu onderhand welOp vrijdag 21 december 2001 09:33 schreef wouter76 het volgende:
natuurlijk alle kabels gechecked?
De power staat er wel op, want het CD'tje die ik erin doe, laadt wel.
Op een andere test-PC, zelfde config. draait Win2k Pro. Daar wordt hij wel herkend en doet hij het gewoon. Ik denk dat het aan NT ligt.
Kun je hem wel zien in de disk-administrator? Misschien dat er gewoon geen driveletter aan gekoppeld is?
euhhh...misschien is het een idee om de systeembeheerder 8ter z'n spelletjes weg te slepen en hem naar je pc laten kijken want zo zit het toch in elkaar als ik het goed begrijpOp vrijdag 21 december 2001 09:57 schreef Smarron het volgende:
[..]
Hehe, ik zit op mijn werk. Ik ga dat ding niet uit elkaar halen. Ik heb al eerder iets gesloopt
Nee, de PC's zijn net nieuw. Die zwarte Dell's.Op vrijdag 21 december 2001 10:57 schreef iGorE het volgende:
Klinkt als een brakke CD-speler?
Hoe kan ik daarin komen ? Er is zowieso geen driveletter voor de CD-Rom. Kan ik die simpel toevoegen ergens?Op vrijdag 21 december 2001 10:39 schreef Twynn het volgende:
Kun je hem wel zien in de disk-administrator? Misschien dat er gewoon geen driveletter aan gekoppeld is?
Via start => Administrative tools => Disk administrator.Op vrijdag 21 december 2001 11:26 schreef Smarron het volgende:
Hoe kan ik daarin komen ? Er is zowieso geen driveletter voor de CD-Rom. Kan ik die simpel toevoegen ergens?
Daar zou iets van het cdrom-volume in moeten staan.. Als het ding daar ook niet staat, dan verwacht ik dat er hardwarematig iets fout is..
Ik kan dat niet vinden in mijn startmenu of config. scherm. Op geen enkele PC doet de CD-Rom het, maar van 1 PC wel, daar staat geen NT op, maar Win2k. Dus volgens mij kan het niet hardwarematig zijn ...Op vrijdag 21 december 2001 11:35 schreef Twynn het volgende:
Via start => Administrative tools => Disk administrator.
Daar zou iets van het cdrom-volume in moeten staan.. Als het ding daar ook niet staat, dan verwacht ik dat er hardwarematig iets fout is..
Jaja, wederom ben ik op mijn werk, maar heb nog steeds geen oplossing gevonden! Ik heb echt een zooi CD's bij me, die ik wil gaan luisteren!
Hmm, is het is hier wel rustig, misschien ga ik dat PC'tje strax toch maar even openschroeven. Mmaar tot die tijd, iemand nog oplossingen ??
Hmm, is het is hier wel rustig, misschien ga ik dat PC'tje strax toch maar even openschroeven. Mmaar tot die tijd, iemand nog oplossingen ??
Verwijderd
Misschien zou je beter de assistentie van je Administrator vragen. Daarvoor dienen ze toch ? Misschien heeft je Administrator de NT's zondanig beveiligd met tweak-ui dat enkele vaste harde schijven en netwerkschijven toegankelijk mogen zijn. Misschien zit die beveiliging nog niet in de W2K toestellen bij jullie. Als ze beveiligd zijn is dat met een reden. Misschien wil de company policy dat jullie gewoon je werk doen
Kijk eens in je control panel bij SCSI devices, als het goed is moet ie daar ergens wel tussenstaan (als je helemaal geen controllers ziet is dat het probleem dus...)
Daar staat alleen de harde schijf in geregistreerd. Geen CD-Rom.Op zaterdag 22 december 2001 12:43 schreef _JGC_ het volgende:
Kijk eens in je control panel bij SCSI devices, als het goed is moet ie daar ergens wel tussenstaan (als je helemaal geen controllers ziet is dat het probleem dus...)
Ik ga niks aan de IT-afdeling vragen, dan sturen ze weer weg ..
Pagina: 1