Racespel gezocht, maar geen verstand

Pagina: 1
Acties:

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ok, heb weinig verstand van race games, maarvind het eigenlijk na NFS 5 steeds leuker worden allemaal, vooral na ik handschakel is het echt lache! NFS 5 is ook wel mooi enzo, maar weinig maps,en ik zit verdorie aan die Porches vast, gaat ook wel beetje vervelen.

Maar het grootste nadeel is nog wel het geluid, die auto's maken echt van die koffiezetter geluiden.. Niet het lekkere optrek geluid wat mijn pa's Golfje maakt ofzo. Dat mis ik echt aan het spel.

Wat zou een goed spel voor mij wezen? Of zijn er mods voor nfs5 ofzo? Voor dat geluid?

Mijn systeem draait 3d2001: 2600 en 3d2000: 5600 Marks dus de meeste games moet ie toch wel kunnen hebben

Verwijderd

grand prix legends misschien?? Goedkoop, realistisch, enorme ff effecten, maar erg moeilijk!
colin mcrae is ook een aanrader vind ik.

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

De beste combo:

Goeie PC (DUH)
+
Collin Mcrae 2
+
Forece feedback stuur
+
Bikke bassbox

>:) :9~ >:) :9~ >:) :9~ >:) :9~ >:) :9~ >:) :9~ >:) :9~ >:) :9~ >:) :9~ >:) :9~ >:) :9~ >:) :9~ >:) :9~ >:) :9~ >:) :9~ >:) :9~

• Okasha
  • Niet online
Grand prix heeft me nooit zo getrokken eigenlijk. vind het altijd wel leuk, maar beetje tja.. geef mij maar een moeilijker parcour met een mooie auto.

Dat andere gaak nu ff searchen, is toch rally? Vink altijd wel lache. Is het ook beetje realistisch? Mooi geluid van de auto's (vind echt belangrijk :))

Verwijderd

beetje van die knetterende japjes bij colinmcrae.
bij gp legends geloof je echter je oren niet, zo rauw als een ferrari uit de jaren zestig klinkt!!
Zelfs mijn paardjes gaan er van steigeren. :P

Verwijderd

Wacht even tot Motor City Online in europa uitkomt, of bestel 'm in de states.

http://www.motorcityonline.com

Verwijderd

Eigenlijk vind ik dat geluid van de 1975 911 Turbo 1 van de sterkste kanten van het spel. Maar ja... ik ben nu eenmaal verliefd op boxermotoren.

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-01 20:30

Speedpete

was barman

Op vrijdag 21 december 2001 09:00 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
...
vooral na ik handschakel is het echt lache!
...
Handschakelen rulez. Ik speel dan nog weleens Ferrari F355 challenge op me DC ,en wat geeft dat een kick als je door de bochten komt... wow.

Wat je kan proberen, aangezien je het niet op GP hebt, is een wat vroegere game van een prikkie. F1 Racing Simulation 1 of 2 bijv. Daarbij geeft het handschakelen ook een kick.

Maar probeer anders gewoon een paar demo's/trials uit. Het is jammer dat de PC games als F355 Challenge en GT3 moet missen...

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-02 08:27
Colin McRea 2 is erg lekker. De auto's zien er waanzinnig uit. Omgeving iets minder.

Als je van Rally houd, moet je zeker Rally Trophy eens proberen. Oude auto's op lastige en mooie parcoursen. De physics in dit spel zijn realistisch te noemen (behalve de 3 tarmac stages in Finland).

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:35

Entity

9000rpm

Mijn favoriete racegame naast NFS5 is ook Colin McRae 2, erg lekker. Er zit zowel een arcade mode in (dus minder realistisch racen tegen max. 5 andere tegenstanders) op als een rally mode (dus zo snel mogelijk in je eentje en met zo min mogelijk schade de stages afwerken, net als bij echte rally).

Geluid is dik in orde bij CMR2, bij NFS5 vond ik dit overigens ook niet slecht.

Volgend jaar komen NFS6 en CMR3 uit, hopelijk ook voor de PC, dat wordt pas leuk :)

NFS6 wordt een directe opvolger op NFS3 Hot Pursuit, maar dan veeeel beter, met allerlei mooie wagens (zoals de Porsche Carrera GT :9~).

Motorcity Online wordt, zoals de naam al zegt, een onlin only spel met oude Amerikaanse bakken. Dat trekt mij niet zo eigenlijk.

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-01 21:49
Ik had een tijdje terug een leuk spel, daar kon je racen in verschillende steden zoals Edinburgh, Moskou, en je kon ook dragraces doen met oude Amerikaanse bakken. Wie weet hoe dat spel heet?

• Freak187
  • Laatst online: 06:57

Freak187

geen

GPL --> Grand Prix Legends, volume op max en blazen maar :9~
Alleen de kans is groot dat je ouders gaan zeuren. Maar dat is dus ook echt lekker realistisch. Als je een tijd in de hoogste toeren zit dan gaat je motor hoorbaar, voelbaar en zichtbaar achteruit. En als je banden koud zijn is de kans op een spin ook veel groter, etc. Schakelen is ook gas los, clutch in en omhoog in je versnelling. Systeemeisen zijn minimaal ik heb het zelfs een tijd op m'n Pentium 233 met Voodoo Banshee kaart lopen spelen. Heerlijk spel, voor een geupdate versie kun je Nascar 4 halen. Stuur is trouwens wel een vereiste.

Kia Niro-EV 2024

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:56
Op vrijdag 21 december 2001 10:33 schreef Maranello het volgende:
Volgend jaar komen NFS6 en CMR3 uit, hopelijk ook voor de PC, dat wordt pas leuk :)

NFS6 wordt een directe opvolger op NFS3 Hot Pursuit, maar dan veeeel beter, met allerlei mooie wagens (zoals de Porsche Carrera GT :9~).
Volgens mij, komt NFS Hot Pursuit 2 alleen op PS2. Althans wat nu bekend is.

Verwijderd

Als je NFS 5 leuk vind (gewoon lekker jakkeren in een auto door mooie omgevingen) moet je ABSOLUUT niet aan GPL beginnen. Graphics zijn lichterlijk achterhaald (ja, ook met de patches), en het is écht moeilijk: echt alleen voor superserieuze simmers.

Je zou ook eens Rally Championship 2000 moeten proberen (niet RC 2002, de nieuwe, maar RC 2000, van Magnetic Fields: is aardig goedkoop hier en daar). Daarin kan je heerlijk jakkeren over wegen en weggetjes. De graphics zijn absoluut de meest realistiche EVER. Echt waar. prachtig. Op jouw systeem moet 'ie probleemloos kunnen lopen.
Alle tracks (36, dacht ik) zijn in Groot Brittanië, maar de omgevingen zijn HEEL divers en SUPER realistisch. Het zijn tracks van A naar B: dus geen herhalende rondjes, maar net als in NFS 5. Alleen zijn deze VEEL langer: als je rustig aan rijdt doe je er soms 25 minuten over voordat je de finish hebt gehaald. En je ziet onderweg NOOIT hetzelfde: het is echt verschillend, al die 25 minuten lang.

Ik vind RC 2000 nog steeds één van de meest ondergewardeerde race games. Dat komt misschien omdat de physics iets anders ziijn dan anders, maar daar wenje snel aan. Qua graphics vind ik 'm nog absoluut de beste: heel realistisch. NFS 5 is ook mooi, maar soms een beetje te mooi, te computerized. Ja, als ik eenmaal over de graphics van RC 2000 begin kan ik úren blijven doortypen.... Dus stop ik nu maar...

Verwijderd

Op vrijdag 21 december 2001 11:35 schreef Albinoraptor het volgende:

[..]

Volgens mij, komt NFS Hot Pursuit 2 alleen op PS2. Althans wat nu bekend is.
Ah damn... dat kan je niet menen... waarom komen die vette games zoals NFS6 dus en GT3 en F355 Challenge niet voor de pc!!?? :(
Als t zo doorgaat word ik gewoon gedwongen om n PS2 te kopen...

Verwijderd

Die tering ps2 en Xbox worden nog eens onze ondergang :(!

Ik stel voor dat we een digitale handtekeningen actie organiseren voor de mensen die daadwerkelijk het spel willen gaan kopen en hem dan opsturen naar EA , want dit kan EA toch niet menen :'(, NFS was een pc legende, en moet dat nu ophouden? TERING PS2!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:35

Entity

9000rpm

Als het inderdaad zo is dat NFS:HP2 niet op de PC uitkomt, zal de hele NFS community (die nog steeds erg leeft) NIET blij zijn...

Wat ik denk, of betergezegd, ik hoop (en wat ik al eerder heb zien gebeuren) is dat NFS:HP2 eerst op de PS2 uit gaat komen en een maand of 2 later (en zonder echt een aankondiging vooraf) op de PC.

Maar goed, ik hou het in ieder geval flink in de gaten...

Verwijderd

Grandprix 3 is het ultieme race spel

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:14

BM

Admin Softe Goederen
one word: gpl

:D

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Verwijderd

Op vrijdag 21 december 2001 09:00 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Ok, heb weinig verstand van race games, maarvind het eigenlijk na NFS 5 steeds leuker worden allemaal, vooral na ik handschakel is het echt lache! NFS 5 is ook wel mooi enzo, maar weinig maps,en ik zit verdorie aan die Porches vast, gaat ook wel beetje vervelen.
Dat sucks inderdaad heel erg aan NFS5 :(

• Fuelke
  • Laatst online: 04-02 17:19

Fuelke

Forza Ferrari

Op vrijdag 21 december 2001 10:33 schreef Maranello het volgende:
Mijn favoriete racegame naast NFS5 is ook Colin McRae 2, erg lekker. Er zit zowel een arcade mode in (dus minder realistisch racen tegen max. 5 andere tegenstanders) op als een rally mode (dus zo snel mogelijk in je eentje en met zo min mogelijk schade de stages afwerken, net als bij echte rally).

Geluid is dik in orde bij CMR2, bij NFS5 vond ik dit overigens ook niet slecht.

Volledig mee akkord, pas onlangs gekocht CMR 2.0 (in Bestsellers-versie dus minder duur :)

BTW, CMR3 is voorlopig enkel aangekondigd, maar gezien de hoge verkoop van z'n voorganger(s) zal hij er ook wel komen voor PC

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Verwijderd

Ik wacht dus duidelijk op Pro Race Driver (heet in Nederland DTM Racer ofzo) die komt midden 2002 uit op PS2/Xbox/PCDVDROM, die game is zooo fucking mooi..

• Fuelke
  • Laatst online: 04-02 17:19

Fuelke

Forza Ferrari

Op zaterdag 22 december 2001 11:23 schreef WouteRF het volgende:
Ik wacht dus duidelijk op Pro Race Driver (heet in Nederland DTM Racer ofzo) die komt midden 2002 uit op PS2/Xbox/PCDVDROM, die game is zooo fucking mooi..
Ja, verschillende namen voor hetzelfde game. Ben er ook benieuwd naar, al enkele mooie screenies gezien :)

Benelux / Duitsland: DTM Race Driver
UK / rest van de wereld: TOCA Race Driver
Australië/ Nieuw Zeeland: V8 Supercars Race Driver
USA en Spanje: Pro Race Driver

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1