It seems that males are allowed to exist after all, because they help females get rid of deleterious mutations...
- baksteen
- bijl
- .9mm AK47
met papier mache kun je alles maken!!
Je zou natuurlijk ook kunnen proberen om eerst de dode pixels door nieuwe te vervangen, dat lijkt me bijna eenvoudiger dan hetgeen jij nu wilt....[b]hoe kun je dan zonder opvallende schade te veroorzaken (ziet fabrikant natuurlijk ook)toch een paar extra dode pixels erbij "maken" zodat hij wel binnen de garantie valt?
Verwijderd
je kan een dode pixel niet vervangen door een nieuweOp vrijdag 21 december 2001 09:04 schreef Jeroen98675432 het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk ook kunnen proberen om eerst de dode pixels door nieuwe te vervangen, dat lijkt me bijna eenvoudiger dan hetgeen jij nu wilt.... |:
En hoe wil jij die gaan "vervangen" dan? Het zijn geen gloeilampen die je kunt verwisselen!Op vrijdag 21 december 2001 09:04 schreef Jeroen98675432 het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk ook kunnen proberen om eerst de dode pixels door nieuwe te vervangen, dat lijkt me bijna eenvoudiger dan hetgeen jij nu wilt....
Op vrijdag 21 december 2001 09:04 schreef Jeroen98675432 het volgende:
Je zou natuurlijk ook kunnen proberen om eerst de dode pixels door nieuwe te vervangen, dat lijkt me bijna eenvoudiger dan hetgeen jij nu wilt....
Heel scherp. En wat is dan, zo doorredenerend, de conclusie m.b.t. het bijmaken van dode pixels??Waarop Schum1 antwoordde:
je kan een dode pixel niet vervangen door een nieuwe
Verwijderd
Ik denk niet dat lang volhoud! De fabrikanten gaan namelijk de nul dode pixels aanhouden.
ONTOPIC: misschien met spanning op de pixel??
.9 mm, schiet dat ding speldenOp vrijdag 21 december 2001 08:55 schreef Servowire het volgende:
- .9mm AK47
Het kaliber geeft de doorsnede van de kogel aan.
Maten in mm beginnen gewoonlijk niet met een decimale punt, want een mm is niet zo groot. Gebruikelijke kalibers : 9 mm, 6.35 mm, 7.62 mm, ...
Maten in inches beginnen meestal wel met een punt, want met 25.4 mm is een inch wel wat fors voor een vuistvuurwapen (maar de grootste Amerikaanse marine-schepen schiet wel lekker met 16 inchers). Een aantal standaard-kalibers in inches : .45 (11.43 mm), .32 (8.13 mm), .38 (9.65 mm), .357 Magnum (9.07 mm), .44 Magnum (4.92 mm).
Overigens zijn die maten niet al te exact, de .357 Magnum is een opgefokte .38 Special, en .357 Magnum revolvers kunnen ook .38 Special verschieten.
The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large
met een hoge statische spanning, wil er nog wel eens eentje uitvallen
1+1+1 = 1
Heren en meisjes,[b]
Het moge toch zeker wel duidelijk zijn dat dit slechts een wanhopige poging tot humor was, een zogenaamde grap.....
Iets goed statische laden, en dan bij je scherm houden .... mischien blaas je zo wat pixels op
Vanmiddag was ik bij een pc winkel en informeerde ik naar zijn pixelgarantie. Hij hanteerde de normen van de fabrikant, dus tot 3 pixels zijn toegestaan. Ik vroeg me wat hij zou doen als ik een monitor zou ontvangen met 2 pixels. Hij antwoordde daarop dat je eenvoudig een dode pixels zou kunnen maken door er met je vinger tegenaan te tikken, of hard tikken
Mijn inziens is dat niet mogelijk en wil dus opheldering, is dat mogelijk?
Misschien dat een TFT gebruiker het even voor mij wil uittesten, zelf nog 19" CRT stroometer staan
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
sinds wanner komt de AK-47 in dat kaliber?
Echt actueel vind ik het niet, maar toch waag ik me aan een reactie. Als je hem terugbrengt, zeg dan gewoon dat hij niet in je design past, of dat je de beeldkwaliteit toch anders is wat je verwacht had (!!). Geld teurg krijg je dan niet, maar je kan dan wel een andere (en misschien betrouwbaardere) TFT gaan uitzoeken.Coldcat schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 20:03:
Een enorme kick van dit topic maar het is nog steeds actueel.
Vanmiddag was ik bij een pc winkel en informeerde ik naar zijn pixelgarantie. Hij hanteerde de normen van de fabrikant, dus tot 3 pixels zijn toegestaan. Ik vroeg me wat hij zou doen als ik een monitor zou ontvangen met 2 pixels. Hij antwoordde daarop dat je eenvoudig een dode pixels zou kunnen maken door er met je vinger tegenaan te tikken, of hard tikken
Misschien dat een TFT gebruiker het even voor mij wil uittesten, zelf nog 19" CRT stroometer staan
Meh!
Jah wij slopen ons eigen scherm wel even voor jou hoorColdcat schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 20:03:
En misschien een hele harde tik ook
Dan krijg je denk ik een deuk in je scherm 'ofsow'...whiplash1990 schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 20:18:
[...]
En misschien een hele harde tik ookmet een hamer ofsow..
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Ja, verd*mme, nu heb ik dus een dode pixel! Dat gaat je geld kosten kerel, verwacht bezoek zodra ik erachter ben waar je bed slaapt.Coldcat schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 20:03:
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
hoezo pixelgarantie?
[ Voor 17% gewijzigd door Rockafello op 09-05-2007 20:22 ]
omg serieuze reactie erop ook nogThe Triad schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 20:20:
[...]
Dan krijg je denk ik een deuk in je scherm 'ofsow'...
:P:P OFSOW sorry voor de msn taal
[ Voor 9% gewijzigd door dewil1990 op 09-05-2007 20:22 ]
Verder ook nog een leuke discussie met hem gehad over webwinkels. Hij had een goed punt dat ze eigenlijk de markt aantasten, sommige leveranciers maken maar €1,- winst op elk product.
Uit eigen ervaring weet ik wel dat een tik ertegen sowieso altijd werkt , misschien de achterkant van een speld gebruiken ??
How do you save a random generator ?
Het is niet mijn manier om pixels kapot te maken, ik verwacht gewoon een scherm wat goed werkt vanaf het begin. Maar het is dus wel mogelijk.enchion schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 20:34:
Ik weet niet of het veel effect heeft maar zou , het scherm een nacht aanlaten dus pm uitschakelen en een stukje software laden wat het scherm continu laat knipperen (denk aan commodore 64 laadscherm) niet legaal de kans op een fout kunnen bespoedigen.
Uit eigen ervaring weet ik wel dat een tik ertegen sowieso altijd werkt , misschien de achterkant van een speld gebruiken ??
Wat mij wel leuk lijkt is alles bij hem gaan bestellen, hij geeft twee jaar garantie. Na die twee jaar alles uit mijn handen laten vallen of bijvoorbeeld verhitten. Dan alles terugbrengen en garantie eisen en zeggen, jij gaf me het voorbeeld
Ja zoiets als Azerty ofzo, maarja dan zou ik wel eens willen weten hoeveel onderdelen hun per dag verkopen, en dat is niet weinig volgens mij. Elke dag op Tweakers wel een topic met systeem van Azerty.Coldcat schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 20:34:
Hmm, oke geen reeële oplossing dus. Lastig discusseren met iemand die zegt dat het wel kan terwijl jij echt zit te twijfelen. Monitor wordt daar dus niet gekocht.
Verder ook nog een leuke discussie met hem gehad over webwinkels. Hij had een goed punt dat ze eigenlijk de markt aantasten, sommige leveranciers maken maar €1,- winst op elk product.
Verwijderd
Verwijderd
anders jan he dat psp-fix dode pixel filmpje eens proberen? (allemaal kleurtjes héél snel na elkaar)
Die afkoelperiode is alleen bij internet aankopen.Rockafello schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 20:21:
inderdaad in dit soort situaties kan je beter gebruik maken van de afkoelperiode (8 dagen na aankoop), met een smoes dat je het beeld te flats vind en erg vervelend (koppijn) vind om er naar te kijken. De kans is dan inderdaad groot dat je een tegoedbon krijgt, maar misschien krijg je ook gewoon je geld terug.
hoezo pixelgarantie?
Winkeliers zijn NIET verplicht producten terug te nemen binnen 8 dagen.
De meeste winkels hanteren dit wel, tenzij er wordt vermoedt dat er "oplichting" in het spel is.
Heb het laatst gehad met een jochie dat vlak voor het weekend heel stoer vertelde dat hij een LAN party had, en de maandag terug kwam met het bericht dat hij de G5 die hij had gekocht toch niet nodig had. Ding bleek onder de krassen te zitten, duidelijk gebruikt, dus niet terug genomen.
Hieronder heb je er 5:
. .
. . .
Description:
This program helps to locate and fix LCD screens dead pixels.
You can fix the stuck pixels by calling them to do rapid changes. You need to run this program for a couple of hours. There is no warranty on the result, but you don't really have anything to lose trying it out. Good luck.
Version: 2.2
edit:
zoiets vaan baat het niet dan schaadt het iig ook niet ...
[ Voor 9% gewijzigd door Dark op 09-05-2007 21:29 ]
Dit topic is gesloten.
![]()