snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.
O ik heb nu wel een site http://www.mobileoffice.co.za/phones/siemens/2001/siemens_c45.htm gevonden maar daar staat id alleen voor de 45 serie, kan het kwaad om het toch een keertje te proberen? oF help ik dan me phone naar de naggel?Op vrijdag 21 december 2001 08:49 schreef mot het volgende:
kan niet volgens mij....
met de 45 serie zou het misschien wel kunnen.
edit:
het zal ook niet waar zijn klik je op 'Logo's' etc. krijg ej weer allemaal spul voor Nokia's dus dit is ook niet echt een alternatief.
het zal ook niet waar zijn klik je op 'Logo's' etc. krijg ej weer allemaal spul voor Nokia's dus dit is ook niet echt een alternatief.
snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.
Ik heb zelf de c35i van siemens (intern hetzelfde als m35i) en ik heb het ook een keertje geprobeerd om zo'n logo én ringtone op te sturen naar mijn mobiel. Hij ontvangt dan wel een bericht, maar als je die opent dan staan daar allerlein vage tekentjes. Je telefoon kan er dus niets mee.
Wanneer je dat berichtje wilt verwijderen geeft hij wel aan dat het een data-bericht is. Dat herkent ie weer wel, maar veel heb je daar niet aan.
Als je toch een andere logo op je phone wilt, moet een data kabel kopen (ongeveer 40gld). Dan kan je gratis en naar hartelust logos, ringtones op je mobiel zetten.
Wat betreft de 45 serie, die kan WEL logos, ringtones, bitmaps etc. ontvangen omdat die EMS (Enhanced Messenger Services; als ik mij niet vergis)heeft. Dit is standaard die ondersteund wordt door ericsson, siemens, motorola en alcatel. Dus wil echt graag logo's en ringtones vanaf je werk bestellen, zul je echt aan een andere telefoon moeten.
Wanneer je dat berichtje wilt verwijderen geeft hij wel aan dat het een data-bericht is. Dat herkent ie weer wel, maar veel heb je daar niet aan.
Als je toch een andere logo op je phone wilt, moet een data kabel kopen (ongeveer 40gld). Dan kan je gratis en naar hartelust logos, ringtones op je mobiel zetten.
Wat betreft de 45 serie, die kan WEL logos, ringtones, bitmaps etc. ontvangen omdat die EMS (Enhanced Messenger Services; als ik mij niet vergis)heeft. Dit is standaard die ondersteund wordt door ericsson, siemens, motorola en alcatel. Dus wil echt graag logo's en ringtones vanaf je werk bestellen, zul je echt aan een andere telefoon moeten.
Succes is een keuze
Verwijderd
zoals al eerder gezegd kun je gewoon plaatjes uploaden met de datakabel. Je kan zo'n kabel halen bij bijvoorbeeldOp vrijdag 21 december 2001 10:14 schreef Maxster4th het volgende:
www.comtronics.nl
of www.stuntprijzen.net
zie voor meer links de faq
Gewoon datakabeltje halen bij de gsm mafkees op de hoek.
Whatever.
Pagina: 1