Toon posts:

@home + linux-based router (FreeSCO)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo.

Ik ken iemand die vond dat het bij mij thuis mooi draait. 4 Windows 98 pc's -> FloppyFW (www.lintegrate.nl) -> ADSL(MxStream, Planet)

Nou wil hij datzelfde maar dan met @Home. Hiervoor leek mij lintegrate (gebasseerd op www.floppyfw.com) niet goed hiervoor. De bedoeling is dat het op dezelfde manier werkt maar dan met @Home.
Heeft iemand enig idee of @Home met FreeSCO kan werken ?

Bedankt...

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Ja,
werkt gewoon, meer kan en hoef ik niet te zeggen lijkt me :)

Je had trouwens ook wel ff de search kunnen gebruiken, @home en freesco staan nl vaak genoeg in 1 topic :)

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-02 09:18

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Loopt hier als een zonnetje met een upotime van 53 dagen.
T is een oude p166mmx met 2 realtek netwerk kaartjes en een floppydrive....verder 16Mb en ik geloof een oude 2Mb videokaart

adr opleidingen en meer adr opleidingen

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Hmm, laten we er een uptime topic van maken ;)

Heb nu 3 weken uptime ... de vorige uptime van 3 maanden ging verloren door een stroomstoring :(

Sjolmers: Ik zie dat jij een P166MMX (!) voor FreeSCO gebruikt ??? Dan kun je toch beter een echte linux distro er op zetten...

Verwijderd

Ja..waarom zet je er niet een compacte Linux-distri op ? Heb je tenminste ook nog wat van compilers e.d. erop om zelf nog wat te installeren.

Maar FreeSCO werkt ook hoor.... (spreek uit ervaring :) )
Neem bijv. Rooie Hoed of zo.......makkelijk te installeren voor als je geen of weinig ervaring met Linux hebt 8-)

Verwijderd

Topicstarter
Oke, bedankt.

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-02 09:18

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Op vrijdag 21 december 2001 08:33 schreef speed24 het volgende:
Sjolmers: Ik zie dat jij een P166MMX (!) voor FreeSCO gebruikt ??? Dan kun je toch beter een echte linux distro er op zetten...
Klopt wel, maar ik heb helemaal niks anders nodig dan een routertje met firewall die een netwerkje van 4 pc's aan stuurt.....
En daar komt bij dat ik op deze manier alles met een gewone tijdsklok automatisch om 1 uur laat uitgaan en om 7.30 weer aan, met een hardeschijf erin moet zo'n ding weer uitgelogs worden ed.

Dat idee van een uptime topic lijkt me wel leuk ;)

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Pagina: 1