Toon posts:

asus a7m266 nieuw bios is uit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Met de onderstaande link is het mogelijk om de nieuwe bios voor dit mamaboord te downloaden...
Wat ik niet snap is dat het bios bestandje geen *.bin of *.awd is maar *.01a is.... :?

Weet iemand hoe ik mijn bios moet updaten????? Please help.... :'(

ftp://ftp.asuscom.de/pub/ASUSCOM/BIOS/Socket_A/AMD_Chipset/AMD_761/A7M266/1006_01a.zip

Verwijderd

Topicstarter
Nog steeds geen reacties????....Is er echt niemand die ook een A7M266 heeft....wat ben ik weer uniek >:)

Verwijderd

Dat ,nieuws staat ook op tweakers, onder etc.
Het is twouwens en Beta bios. Ik wacht tot de officiele release er is en dan een zien of mijn cpu temp daalt, die is met de vorige upgrade van 1004 naar 1005 met 10 graden gestegen.

• ikmattie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 11:27
Ik heb hetzelfde probleem gehad,
Ik heb die file renamed (naar .awd) en daarna geflashed met dat update proggie van ASUS (kan nu ff niet kijken, want ik zit op mijn werk)
Makkelijk is anders natuurlijk, waarom zo'n bestand niet gewoon aanleveren met de goede extensie?

Mijn Flickr; Sony A7iii

Verwijderd

.

• Jopioware
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-07-2025
Heb hem hernoemd naar bin , temp blijft hetzelfde als bij 1005.

systeem van Jopioware have lucky, have fun, funny lucky human

• Tadango
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-08 19:58
Renamen??????

Enter bios file name -> 1006.01a ??????

• ikmattie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 11:27
Op vrijdag 21 december 2001 10:18 schreef Tadango het volgende:
Renamen??????

Enter bios file name -> 1006.01a ??????
zo kan het ook, maar dan nog steeds vind ik het vaag dat ze het bestand niet gewoon een .awd meegeven i.p.v. .01a

offtopic:
Wordt een lekkere puinhoop als fabrikanten hun releaseinfo in de extensies gaan zetten, kun je straks helemaal niks meer fatsoenlijk terugvinden

Mijn Flickr; Sony A7iii

Pagina: 1