S-Video TV-out

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• Clueless
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-08 20:02
Weet iemand hoe je deze op een Fujitsu-Siemens Lifebook C-serie aan de praat moet krijgen? Ik draai Windows XP Professional en als ik bij Eigenschappen voor Beeldschappen kijk dan zie ik ook geen S-Video TV-out. Het is een Intel 815EM Chipset.

I Don't Know, So Don't Shoot Me

• rewind.
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-08 23:03
je wilt beeld op tv ?

gewoon kabeltje erin zender op 0 (indien daar op ingesteld) en klaar :)

• AlvaK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op vrijdag 21 december 2001 01:37 schreef Stoney187 het volgende:
gewoon kabeltje erin zender op 0 (indien daar op ingesteld) en klaar :)
S-Video haal je toch binnen via je SCART aansluiting? Toch niet via coax? SCART zit naar mijn weten normaal echt niet op de zender 0?

• rewind.
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-08 23:03
klopt wat ff vergeten videokanaal zit bij mij 1 lager dan 0 :) ik heb trouwens gewoon S-VHS ingang

• Clueless
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-08 20:02
Ik heb inderdaad een kabeltje gekocht van S-Video TV-out naar SCART, maar hoe krijg ik beeld op de TV, want ik weet hier absoluut helemaal niets van. Het kabeltje past perfect. Hoe krijg ik het beeld van m'n laptop naar m'n TV? Help!!! Let wel op ik wil Divx en DVD op m'n TV kunnen kijken, het is dus een uitgaant signaal. Maar hoe weet ik dat het signaal naar buiten gaat, als ik in de eigenschappen voor het beeldscherm geen TV-uit zie???

Update:
Ik zie nu een gewone televisie :) tussen de beeldschermen staan bij geavanceerd onder de instellingen van de Eigenschappen voor beeldscherm en ik krijg zwarte lijnen op het scherm als ik de TV in EXT-2 modus zet, maar wat nu??

I Don't Know, So Don't Shoot Me

Verwijderd

[topic=312254/1/50]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.