[topic=357599/1/75]
Hier in dit topic hetzelfde probleem. Kan wel hier hetzelfde stukje tekst copie pasten enzo. Kijk zelf maar ff

.
Geef jullie watertemperaturen eens. Volgensmij licht dat aan die black ice. Wat voor ventilator(s) heb je er tegenaan?
edit:
waarom niet enzo, copieren dan maar
Veel en veel te heet voor een waterkoeling systeem. Dat kan veel beter. Je water is vast te heet. Ik heb goede reacties gehoord over de black ice radiator, maar toen ik hem zelf zag vond ik hem verdacht klein. En mijn vermoede klopte, het water word te warm.
Een grotere radiator is een goede investering. Als je je de moeite neemt om naar de sloop te gaan heb je een hele goede. De dangerden vind ik ook klein. Ik weet niet hoe het met die super cube zit. De Big Mama is wel beter kwa grote, de rest weet ik niet, ik heb hem gezien maar niet draaiende.
Je mijn water mag niet meer dan 3 graden warmer zijn als de lucht. Maar ik ben ook een beetje gestoord enzo met mijn radiator wat ik verder niet uit ga leggen.
Hoe heb jij de Danger-den maze2-2 geinstalleerd. de laatste 2 duid erop dat er 2 peltiers onder kunnen van 40 bij 40 mm. Dan is het blok anders als dat er geen peltiers onder kunnen, hoe heb je dat opgelost???
Geef me de temperatuur van het water eens?
Probeer gewoon een beetje te helpen, mensen met waterkoeling roelen enzo. Op GoT is de kans wel eens dat ik vergeet terug te komen in topics enzo als ze niet omhoog gaan. Je kunt altijd terecht in dat forum in mijn sig .
35 stressed zou moeten lukken.
succes