Toon posts:

De nieuwspostings van Mark Timmer.

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet precies waar ik dit moet aankaarten, maar dit leek me de meest geschikte plek.

Ik heb namelijk even een opmerking op de Nieuwspostings van Mark Timmer op Tweakers.net;
Nieuwe portable MP3/VCD-speler
Gepost door Mark Timmer Zondag 2 Juli 2000 - 13:55 - bron: MP3-InfoPoint
Nick Lenten schrijft: "Na de Kiwi/Genica/I-Jam/Easybuy speler is er nu ook de
Adam speler. Deze is ietsjes duurder, maar kan ook VCD's afspelen...".

Eerlijk gezegd vind ik $299 dollar wel erg duur voor dit monsterlijke ding. Ik heb echt
nog nooit zoiets lelijks gezien (behalve dan een inval-lerares die ik jaren geleden op
de basisschool een keer had ). Degenen onder ons die absoluut geen smaak
hebben, kunnen de MP3-speler hier bestellen.
Een stukje uit de specificaties:
Nu vind ik dit dus niet kunnen. Hier wordt dus een grote groep lezers van Tweakers gewoon uitgemaakt voor mensen zonder smaak. Ik bedoel maar: als je hem niet mooi vind, prima, en dat je dat erbij zet: OK.
Maar als hij dit zou gezegd hebben in een reactie, was die gewoon keihard naar beneden gemodereerd.
Dat vind ik nou niet professioneel. En dat ie een keer een foutje maakt omdat ie er nieuw mee is, prima (wat ik hem herhaaldelijk heb zien doen), maar dit vind ik gewoon niet netjes.

En dit bedoel ik echt niet als een persoonlijke aanval op Mark Timmer, maar ik ben al bijna 1,5 jaar een tevreden lezer van het nieuws op Tweakers, en wil jullie graag helpen met het bewaren van de kwaliteit.

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:48

The Legend

*Plop*

Hmmm......ik vind dit wel een beeeeeje aanstellerig.....ok het is een wat vreemde uitspraak maar om daarvoor nou een topic te openen....nai. Het is geen super-kwetsende opmerking dus laat maar lekker hangen....besides..de adjes hebben wel meer te doen dacht ik zo ;)

Ik ben toch malle pietje niet!

Verwijderd

Topicstarter
Tja, misschien is het ook wel een beetje aanstellerig, maar ik vind omdat ze dat soort opmerkingen in reacties ook meteen naar beneden modereren (gelukkig!!! blij dat ik al die k*t Flamez niet hoef te lezen!) dat toch even opgemerkt moest worden..

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Als reactie kan het wel; als artikel kan het niet.
Helaas kan ik op T.n niet adminnen, dus we zullen ff moeten wachten op iemand die dat wel kan :)

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-02 19:40

Tuinhark

Retro

Ik ben het wel met kAtAnA eens.. Dit oogt erg onprofessioneel. Sjoer, t.net is een beetje puberaal, makkelijk taalgebruik, maar dit is uncool.

• Crazyhorse
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-12-2025
Ik vind het ook wel een beetje te ver gaan voor een nieuwseditor. Hij had het wat genuanceerder kunnen brengen.

Maar hij doet het nog niet zo lang dus ik denk dat hij het nog wel zal leren. ;)

• Hielko
  • Laatst online: 19:56
I agree...

Ik heb het even aangepast naar:

Verwijderd

Topicstarter
hehehehehee

das een korte quote hielko :P

• Bluestorm
  • Laatst online: 20-08-2022
Ik denk dat Mark in het vervolg iets zorgvuldiger moet zijn.
Ik vindt dat nieuwsitem over de Phantom Flusher ook nooit op deze manier had mogen verschijnen. Evenals het nieuws over een schilletje om M$ explorer wat hij als compleet nieuwe browser aanmerkt.

Natuurlijk is dit niks in vergelijking met het aantal posts wat wel van goede kwaliteit is. Maar nu we het er toch over hebben, wil ik het wel even kwijt.

Tenminste... dat [ denk / zie / weet ] ik... | Javascript obfuscator | foto's en video's uploaden

• AVL
  • Laatst online: 25-09-2022

AVL

OHMSS

Het is goed dat het nu aangepast is. Maar waar ik me nog meer aan stoor, is dat er überhaupt nieuws van MP3InfoPoint gepost wordt. We zouden gewoon met alle nieuwsposters moeten afspreken dat MP3InfoPoint nooit als bron gebruikt wordt.

1) het nieuws is nooit van hen zelf, in dit geval ook niet
2) Nick Lenten, de maker, is een 14-jarig jochie dat zelf geen designs kan maken en daarom de complete layout van FOK! (inclusief plaats van de poll op de homepage, etc.) gekopieerd heeft (en de t.net smilies, maar dat mag)
3) Diezelfde Nick Lenten durft het dan ook nog om nieuws van zijn eigen site, wat dus niet origineel van zijn eigen gejatte site is, te posten in de t.net newssubmit.

Tsssk... Need I Say More? En vooral dat tweede punt zit me dwars...

"I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy."

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21-02 19:09

Daniel

Kapitein NCC-1701
Hmm...wat een zotte tekst...
Dat zet je toch niet in een nieuwsposting?

Lekker professioneel...

• AntonT
  • Laatst online: 21-02 00:28

AntonT

One Ton!

Ik denk dat het handig is om met de nieuwsposters bij elkaar enkele richtlijnen op te stellen mbt de definitie van Tweakers.net-nieuws. Ik post meestal als ik redelijk zeker weet dat iets interessant is voor de Tweakers.

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12-02 13:47
Niet echt getuigen van objectief nieuws.. In iedergeval de manier waarop het gebracht word.

• Hielko
  • Laatst online: 19:56
Het is goed dat het nu aangepast is. Maar waar ik me nog meer aan stoor, is dat er überhaupt nieuws van MP3InfoPoint gepost wordt. We zouden gewoon met alle nieuwsposters moeten afspreken dat MP3InfoPoint nooit als bron gebruikt wordt.
I agree, als ik die posting wat eerder had gezien (voordat alle bezoekers begonnen te zeiken - terecht - over een errug onprofessionele nieuws posting) was ie regelrecht de prullenbak in gegaan.
Lekker professioneel...
En daar gingen alle plannen om t.net wat professioneler te maken......

Verwijderd

Izzie nu ontslagen? :+

• Hyp Hyper
  • Laatst online: 13-08-2025
Had ie nog een proeftijd?

LOZEN!

:)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

En dump die J. Jansen ook maar, die is nog een graadje erger...

Virussen? Scan ze hier!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21-02 19:09

Daniel

Kapitein NCC-1701
Ik heb hem even gemaild en hij snapt nu zelf ook wel dat hij een tikje te ver ging. Laten we het verder maar vergeten :)

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 17:46
Waar ik me aan erger, is het feit dat bij de nieuwe nieuwseditors de lezers die news submitten niet meer de credits krijgen. Een "dankjewel blabla voor het submitten van dit nieuwtje" kan er tegenwoordig niet meer vanaf :(

Verwijderd

Zoals Daniel al zei: I got the message. Ik had me inderdaad in moeten houden of het wat anders moeten formuleren, bijv: "Eerlijk gezegd vind ik dat apparaatje niet zo mooi, maar vind jij dat wel dan kan je 'm hier bestellen".

Is zoiets wel goed?

iig sorry voor de onprofessionele posting.

(en idd ik ben nog nieuw, en ik geef toe dat ik nog wel eens een foutje maak. kan je me niet kwalijk nemen, aangezien ik hier nog geen week ben)

Mark Timmer

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:34

vanDaal

-ismeereentje

biobak, vind ik ook. Ik had ooit begrepen dat je eventueel karma zou kunnen gaan verdienen met nieuwssubmits. Dat zou geen slecht plan zijn vind ik.

Verwijderd

Biobak, ik vermeld ALTIJD de naam van degene die gesumbit heeft!

Mark

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 17:46
Mark: Als jij het altijd doet, dan was mijn berichtje niet voor jou bedoeld :) Sorry dat ik dan alle editors op 1 hoop veeg :)

Verwijderd

Zoals Daniel al zei: I got the message. Ik had me inderdaad in moeten houden of het wat anders moeten formuleren, bijv: "Eerlijk gezegd vind ik dat apparaatje niet zo mooi, maar vind jij dat wel dan kan je 'm hier bestellen".
Lijkt me niet, komt op hetzelfde neer. Wat heeft de lezer er nou aan dat jij hem niet zo mooi vind? Ik zou de nieuwsberichten meer baseren op feiten, en in de reacties zou dan eventueel nog de mening van de lezers kunnen staan. (correct me if I'm wrong)

• AntonT
  • Laatst online: 21-02 00:28

AntonT

One Ton!

Helemaal mee eens Jaap, zo probeer ik ook mijn nieuws te presenteren. De mening van de nieuwsposter mag er niet (duidelijk) in aanwezig zijn. Voor meningen zijn er reacties.

BTW, ik zet ook altijd tnx <blaat> voor de link neer. ;)

Waar blijft nou die 100e post :(

• Hyp Hyper
  • Laatst online: 13-08-2025
Je zou kunnen zeggen:

'over het uiterlijk zullen de meningen verdeeld zijn.'

of

'de buitenkant zal wellicht niet iedereen bekoren, maar het gaat om het innerlijk...'

Persoonlijke mening mag wel, maar je moet het een beetje camoufleren en presenteren als een feit (ook al is de enige steun voor dat feit jouw mening)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Jasper Jansen kan er idd ook wat van.. Ik heb me de afgelopen dagen zeer verbaasd. Soms heb ik geen zin om te reageren (maar gelukkig doet Otis dat dan - ik denk nu aan het nieuws over Windows Whistler Technical Beta met .Net).

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

• Elissen
  • Laatst online: 20-02 19:59
He jongens (en evt dames),
al het begin is moeilijk. Als je rustig aangeeft wat jij denkt dat beter zou zijn kunnen we samen de kwaliteit omhoogbrengen.
Pagina: 1