Ik weet niet precies waar ik dit moet aankaarten, maar dit leek me de meest geschikte plek.
Ik heb namelijk even een opmerking op de Nieuwspostings van Mark Timmer op Tweakers.net;
Maar als hij dit zou gezegd hebben in een reactie, was die gewoon keihard naar beneden gemodereerd.
Dat vind ik nou niet professioneel. En dat ie een keer een foutje maakt omdat ie er nieuw mee is, prima (wat ik hem herhaaldelijk heb zien doen), maar dit vind ik gewoon niet netjes.
En dit bedoel ik echt niet als een persoonlijke aanval op Mark Timmer, maar ik ben al bijna 1,5 jaar een tevreden lezer van het nieuws op Tweakers, en wil jullie graag helpen met het bewaren van de kwaliteit.
Ik heb namelijk even een opmerking op de Nieuwspostings van Mark Timmer op Tweakers.net;
Nu vind ik dit dus niet kunnen. Hier wordt dus een grote groep lezers van Tweakers gewoon uitgemaakt voor mensen zonder smaak. Ik bedoel maar: als je hem niet mooi vind, prima, en dat je dat erbij zet: OK.Nieuwe portable MP3/VCD-speler
Gepost door Mark Timmer Zondag 2 Juli 2000 - 13:55 - bron: MP3-InfoPoint
Nick Lenten schrijft: "Na de Kiwi/Genica/I-Jam/Easybuy speler is er nu ook de
Adam speler. Deze is ietsjes duurder, maar kan ook VCD's afspelen...".
Eerlijk gezegd vind ik $299 dollar wel erg duur voor dit monsterlijke ding. Ik heb echt
nog nooit zoiets lelijks gezien (behalve dan een inval-lerares die ik jaren geleden op
de basisschool een keer had ). Degenen onder ons die absoluut geen smaak
hebben, kunnen de MP3-speler hier bestellen. Een stukje uit de specificaties:
Maar als hij dit zou gezegd hebben in een reactie, was die gewoon keihard naar beneden gemodereerd.
Dat vind ik nou niet professioneel. En dat ie een keer een foutje maakt omdat ie er nieuw mee is, prima (wat ik hem herhaaldelijk heb zien doen), maar dit vind ik gewoon niet netjes.
En dit bedoel ik echt niet als een persoonlijke aanval op Mark Timmer, maar ik ben al bijna 1,5 jaar een tevreden lezer van het nieuws op Tweakers, en wil jullie graag helpen met het bewaren van de kwaliteit.