Toon posts:

drivers SonyCybershot P1 voor Win95 gezocht.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus een Sony Cybershot P1, en nu wil ik deze graag op een Windows95 laptop aansluiten.
Echter ik krijg de bijgeleverde drivers (voor win98) niet aan de praat op deze computer.
Niet zo vreemd aangezien Win95 natuurlijk al sterk verouderd is...
Ik kon hierover niets vinden met de search, dus ik hoop dat iemand mij hier wat over kan vertellen of er misschien toch mogelijkheden zijn om foto's van de camera op de HD van die laptop te krijgen. :?

Verwijderd

Topicstarter
niemand?

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-03 18:17
uuu dat is zeker een USB-aansluiting?
Dan gaat dat dus niet werken. USB werd pas echt ondersteund in Win98, en dat heb je dus ook nodig om je camera te kunnen gebruiken op je laptop.

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:54
Op vrijdag 21 december 2001 13:43 schreef lOdUde het volgende:
uuu dat is zeker een USB-aansluiting?
Dan gaat dat dus niet werken. USB werd pas echt ondersteund in Win98, en dat heb je dus ook nodig om je camera te kunnen gebruiken op je laptop.
Volgens mij werd USB al ondersteund op Win95 OSR 2.

Maar waarom upgrade je die laptop niet gewoon naar win98 SE ofzo? Lijkt me toch snel gedaan.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 21 december 2001 13:49 schreef InZane het volgende:

[..]

Volgens mij werd USB al ondersteund op Win95 OSR 2.

Maar waarom upgrade je die laptop niet gewoon naar win98 SE ofzo? Lijkt me toch snel gedaan.
Omdat die laptop niet van mij is maar van mijn vader, en hij mag er geen nieuw OS opzetten van zijn werk.
Merk van de laptop is compaq en de precieze windows versie zal ik vanavond ff opzoeken.
Er zit in iedergeval wel een usb aansluiting op en als ik de camera erin plug krijg ik zo'n bericht dat windows nieuwe hardware heeft gevonden, alleen ik heb er dus geen drivers voor.... :{