Kan het kwaad een LG 19" als Dell te installen?

Pagina: 1
Acties:

• Symphony-X
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-04 12:19
Ik heb een LG Flatron 19" 915FT+ en ben er blij mee :D
Nu heb ik ook windowsXP pro, ben ik iets minder blij mee...maar toch wel een beetje blij (tis beter dan win98se)

Ik heb géén XP-drivers voor die LG 19", die zijn gewoonweg niet uitgebracht + zijn niet standaard in winXP opgenomen (enkel de 17" variant).

Door het vage refreshrate probleem wil ik een goede monitor installeren in XP; die standaard op net zulke hoge refreshrates werkt als mun LG 915FT+.

Eenn plug&play monitor installeren werkt op de één of andere manier niet goed.

VRAAG:
Kan ik gewoon een Dell P1110 monitor installeren zonder dat er nadelige gevolgen aan kleven? De refreshrates worden ondersteund door mijn LG (beide tot 120hz op 1024x768), dus dat maakt niet uit.

thx :7

" Play the violent strings of my symphony "

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Nope... heb ik ook (heb zelf een Dell) Niks aan de hand (tot nu toe)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

er zijn wel drivers hoor, staan op lg site

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Kun je doen, maar je kunt ook gewoon de goeie drivers downloaden. Maar als jouw monitor een frequentie gevoed krijgt die hij niet aan kan springt hij gewoon op standby (of je krijgt een 'frequency out of range' berichtje).

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Op donderdag 20 december 2001 23:28 schreef MASTER_M het volgende:
er zijn wel drivers hoor, staan op lg site
Welke? lge.nl? lgeus.com?
een linkje zou helemaal makkelijk zijn (ja ik ben lui ;) )

edit:

http://www.lgeservice.com/monitor.htm

hier staat ie iig niet :(

• Spider_NL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-05-2023
Volgens mij kan het geen kwaad, alleen denk ik dat je wel ff moet kijke dat je geen resolutie/refresh rates neemt die ie niet aan kan. Maar volgens mij kan ie alles aan :p

"In het verleden behaalde successen bieden geen garantie voor de toekomst"
"Geniet en drink met vaten"

• Symphony-X
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-04 12:19
neenee.. als er XP drivers zijn voor de LG 19" 915FT+ dan zou ik die graag gelinked willen zien!

Ik vind het link om de win98se drivers te installen; is gewoon niet perfekt compatible.

waar zouden die drivers moeten staan dan?

" Play the violent strings of my symphony "

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Ik zit dus ook met hetzelfde probleem -> 1024 * 728 ging in ME en 98 altijd perfect maar sinds ik XP heb -> hopperdeflop weg is ie -> zwart beeld.

Alleen als ik um op 60Hrtz draai dan wil ie wel. Mooi klote dus. Het gaat hier om een orginele ja niet lachen en van je stoel af donderen -> 15" packerd bell monitor -> A520 Daar zijn dus ook geen XP drivers voor uitgebracht :(

Alleen nu is de vraag -> welke drivers moet ik dan pakken? :?

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op vrijdag 21 december 2001 00:34 schreef Reind het volgende:
Ik zit dus ook met hetzelfde probleem -> 1024 * 728 ging in ME en 98 altijd perfect maar sinds ik XP heb -> hopperdeflop weg is ie -> zwart beeld.

Alleen als ik um op 60Hrtz draai dan wil ie wel. Mooi klote dus. Het gaat hier om een orginele ja niet lachen en van je stoel af donderen -> 15" packerd bell monitor -> A520 Daar zijn dus ook geen XP drivers voor uitgebracht :(

Alleen nu is de vraag -> welke drivers moet ik dan pakken? :?
doe PnP monitor of neem standaard 1024*768

• Pietert
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

Pak de drivers die ze voor win2000 hebben staan...

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5

Verwijderd

Ik heb die monitor ook en heb de drivers erbij gekregen op een floppy.
Pagina: 1